Gå till innehåll

MItt nya 400l kar


saltbjörkan

Rekommenderade inlägg

  • Svar 289
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

karet tuffar på har inte sett någon neggativ inverkan på värken djur elle koraller allt mår bra :ler:

här kommer några färska bilder som jag tog för 5 min sedan...

Bild 1: på mina nya fina sandvändare

Bild 2: min rikordea som blivigt rigtigt stor från ca 1 cm till nu 10-12 cm rakt över..

Bild 3: Tobbe döpt efter svärfar som alltid ser sur ut hehe

post-3353-14468916236982_thumb.jpg

post-3353-14468916237194_thumb.jpg

post-3353-1446891623736_thumb.jpg

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Nu kommer kanske min Sjöstjärna att dö =/

såg igår att den hadde satt sej på min 300w doppvärmare och att den var igång.. öppna snappt upp och ner med handen och tog bort den från den..

men i dag ser jag att den har tappat den ena armen och den andra bara hänger där, så nu har den 3st armar den holler sej kvar med =(

va tro ni kommer den kunna ta sej igen?

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Det värkar som min lilla sjötjärna kommer överleva jag strunta i att klippa bort den sjuka armen och tur var nog de för i dag har han börjat använda den igen.

tängt jag skulle bifoga några bilder på den..

Sen så har min Igelkott fisk fått ett roligt betende som jag inte hitta någon annan som varit med om bra eller dåligt?

Ja de vet jag inte han har börjat mysa bland mina skivisar han ser ut till att trivas hur bra somhälst där ser ut som han ligger och såver i bland hehe =) lyckaddes få några hallv taskiga bilder på han i dag som jag tängt att jag skulle dela med mej av hehe..

Japp de va allt för i dag =) hoppas ni inte tycker jag skriver förmycket? moste ju prata avsej här nu när sambon är så trött på allt saltvatten snack :ler:

/Marcus

Bild1: sjötjärna med fyra armar

Bild2: Sjötjärna

Bild3: Igelkottfisk

Bild4: Igelkottfisk

post-3353-14468916265777_thumb.jpg

post-3353-1446891626596_thumb.jpg

post-3353-1446891626612_thumb.jpg

post-3353-14468916266247_thumb.jpg

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

stackars sjösjärna.....häftig igelkott fisk.....dom är grymt häftiga och snygga

Ja visst är dom hehe älskar denna fisken skulle han dö så hadde en stor del av mitt intresse av saltvatten också dö =)

Nu letar jag bara efter min röda Bta eller en fin carpet anemone så är där någon som vill sälja hör aver

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Nu har det hänt saker..

Idag var jag på Zg och bråka lite med kenta hehe jädrans trevlig kille men han är jäkligt ekonomisk brukar kunna pruta men i dag gick de inte alls haha ;)

Men jag hitta två otroligt vackra vimpelfiskar Kenta visste inte så mycket om dom så i fall någon kan hjälpa mej med så mycket info som myligt tex

*Mat

*svårighetsgard

*korall ätare?

*Fullständigt namn

*MM

Nu holler jag bara tummarna på att de inte kommer ätaupp mina koraller..

här har ni några bilder:

post-3353-14468916323031_thumb.jpg

post-3353-14468916323172_thumb.jpg

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...