Gå till innehåll

Rickards 300l


rickard598

Rekommenderade inlägg

-dregglar- VILL HAAAAAAAAAAAA !!!!!!!!

Fantastiska Bilder Rickard du kan tjäna dig STOLT att ha ett sånt FINT korallrevs akvarium VÄRKELIGEN en inspiration -dregglar-

:smiley20:

Tackar så mycket, får dock inte till bilderna riktigt som jag vill det, är det någon som har tips på hur man ska ta riktigt bra bilder? har en kompaktkamera, olympus mju u tough 8010.

mvh Rickard

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • Svar 289
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

Kanonfina bilder!. Vad har hänt me din imperator?, ser lite härjad ut :)

Tänker du på ryggfenan? jag vet inte riktigt vad som hänt, men jag kan tänka mig att han bråkat med min palettkirurg för han är på henne som sjutton och hon är ju ungefär i samma storlek så man vet aldrig om hon fällt ut kniven någon gång, men det kommer ju säkert växa ut med tiden får man hoppas?!

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Tänker du på ryggfenan? jag vet inte riktigt vad som hänt, men jag kan tänka mig att han bråkat med min palettkirurg för han är på henne som sjutton och hon är ju ungefär i samma storlek så man vet aldrig om hon fällt ut kniven någon gång, men det kommer ju säkert växa ut med tiden får man hoppas?!

Ja det och det ser ut att vara nått ovanför ögat och de svarta området, hursom så är den riktigt fin, min absolut favoritfirre, har en liten en jag oxå, Juvenil färgad fortfarande, förhoppningsvis så kommer den färga ut snart !:D

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Ja det och det ser ut att vara nått ovanför ögat och de svarta området, hursom så är den riktigt fin, min absolut favoritfirre, har en liten en jag oxå, Juvenil färgad fortfarande, förhoppningsvis så kommer den färga ut snart !:D

ok, hur stor är din? jag har haft min i 2år nu och den har ju nästan färgat om helt. är din på några koraller?

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

ok, hur stor är din? jag har haft min i 2år nu och den har ju nästan färgat om helt. är din på några koraller?

Min är runt 1dm, allt mellan 8-12cm skulle jag gissa på, I början var den på korallerna men inte nu längre, inte rört nån korall på ett par månader :)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

jo det växer på nu faktiskt, har tankar på att göra ett fraggkar på kanske 200l eller ngt till att börja med,funderar isf på att få i så mkt ls som möjligt i sumpen så man har lite uppe, kanske bygga et snyggt rev med riktigt fina koraller på. jo har ju 720 ligger i bitar men känns lite stort just nu, funderar på om man kanske ska skära ner det till 600 eller ngt, ganska lagom?! Fått hem din maxspect än=?mera bilder på ditt kar, tack ;)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Nej det skulle ta nån vecka till....

va och köpta skummare i fredas.. och en returpump.. lite genomföringar.. har borrat karet nu.. va lite närvöst men gick bra som vanligt.

nej 720 är inte alls förstort.. 600 eller 720 är ju ingen skilnad..

jag hade nästan glömt bort hur mycket man skulle köpa innan man får ihopp allt till ett kar.. det hjälper inte nått att man har ett kar innan.. man måste läsa och lysna på hur många som hälst innan man kan köpa nått..

mer bilder på mitt kar? gamla karet eller nya? nya är ju inte så intresant nu kanske.. inte det gamla för den delen heller.. har rört om allt för att få upp dom där JW¤%# anemonerna..

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Ser ut som den växer bra men hur mår den? Ser ut att inte må så bra vid foten.

Det var en elak anemon som bestämde sig för att bränna den lite där, det sprider sig inte utan är kvar där och jag vågar ärligt talat inte klippa den där pga risk att förstöra den nu när den är så stor och fin, dock har det som sagt inte spridit sig och jag har då fått råden att inte klippa bort detta, det kommer troligtvis att växa över detta, men kommer säkert bli fraggning på den snart så då ordnar det sig.

Jobbigt att anemoner inte är styrbara det hade varit ganska så optimalt.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...