NephruruS Postat 1 september 2009 Dela Postat 1 september 2009 Fyfan vilken läcker kejsare! Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Moose Postat 29 september 2009 Författare Dela Postat 29 september 2009 här kommer en ny helbild, blir så irriterad på kameran, jag kan verkligen inte få till färgerna.har nya lampor i belysningen iaf, radium 20k. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ted Camenius Postat 29 september 2009 Dela Postat 29 september 2009 snyggt, gillar växtsättet på dina gröna acroporor Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
pwin Postat 29 september 2009 Dela Postat 29 september 2009 Snyggt mix av koraller, riktigt fint akvarium. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Moose Postat 29 september 2009 Författare Dela Postat 29 september 2009 tackar för kommentarerna!pwin, det är ditt kar jag eftersträvar emot! det står tyvärr en del koraller i sanden just nu som skall bort så fort jag får sålt dom.Då kommer det nog bli en renare look. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Moose Postat 23 oktober 2009 Författare Dela Postat 23 oktober 2009 lite nytagna bilder.har även flyttat om lite, för att få lite annat flöde nu när jag skaffade mig en pump till vortech mp40w. ruggigt nöjd får jag säga än sålänge. här kommer iaf bilderna, hoppas ni gillar det. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
adddo Postat 23 oktober 2009 Dela Postat 23 oktober 2009 Mycket snyggt! Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
PeterGG Postat 24 oktober 2009 Dela Postat 24 oktober 2009 Shit henrik, jag känner knappt igen karet sen jag var och handlade hos dig. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Veijo S Postat 24 oktober 2009 Dela Postat 24 oktober 2009 Snyggt kar fin blandning av koraller hoppas jag kan komma på träffen hos dig vore kul att se detta live för med kamera så får man inte med det lilla extra har försökt men det vill sig inte alls med kameran. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Moose Postat 24 oktober 2009 Författare Dela Postat 24 oktober 2009 karet har börjat hämta sig riktigt bra ifrån krashen i somras, vissa euphyllior är fortfarande lite ledsna, men dom kommer väl hoppas jag.Sen har jag ju även lagt av med zeoviten, kändes meningslöst att köra ett system som jag ändå inte haft tid att sköta sen i somras. (pga sjukdom i familjen)Så jag har numera gått över på att köra som Ländström kör sitt kar, den enkla metoden.tillsätter just nu bara två saker dagligen i karet, Amino+ och Organotrace ifrån mrutzek. Vattenbyte 1 gång per vecka oxå.Som sagt, jag kommer anordna en träff oxå, läs mer här. https://www.saltvattensguiden.se/forumet/showthread.php?p=315635#post315635 Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Veijo S Postat 24 oktober 2009 Dela Postat 24 oktober 2009 Ja mitt kar det krashade i feb eller mars har förträngd det när probben gick så allt dog för ig tråkigt men nu så är det på full gång jag har mängder med eupyllior om du är intresserad. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Moose Postat 24 oktober 2009 Författare Dela Postat 24 oktober 2009 mitt kar kraschade pga felvisande tester, både ca o mg visade bra men låg under hälften i rekomenderade värden.jag e intresserad av några eyphyllior, mest utan den som kallas frogspawn.E. divisaE. paradivisaom du kommer på träffen så kan vi säker byta med lite fraggar osv. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Veijo S Postat 24 oktober 2009 Dela Postat 24 oktober 2009 Ok jag är så dålig på namn på mina älsklingar hehe men jag skall lägga inlite nya kort på min tråd är det något du är intresserda av så säg till jag har röstat på träffen som kanske vi får se hur det blir skall ner till lerum imorgon och titta till göran. så jag är nere i dina kvarter ganska så ofta. https://www.saltvattensguiden.se/forumet/showthread.php?t=19861 Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Moose Postat 24 oktober 2009 Författare Dela Postat 24 oktober 2009 vissa av euphylliorna ser riktigta fina ut =)vi kan ju prata om det lite längre fram Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Veijo S Postat 24 oktober 2009 Dela Postat 24 oktober 2009 Det kan vi göra det jag är ute efter är att ha så många olika arter som jag bara kan få tag på tycker det är intressant med olika arter och fäger i burken. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Moose Postat 28 oktober 2009 Författare Dela Postat 28 oktober 2009 idag var mitt projekt att göra ren skummaren,o jisses va jag skrubba, hade isär allt, ink. pumpen.o oj va mkt den skummar nu, hade glömt hur bra den kan skumma.känner mig faktiskt riktigt stolt.skummaren är en Korallen-zucht Revolution S Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
HyperBamse Postat 10 november 2009 Dela Postat 10 november 2009 HejJäklar vad dina koraller växt till sig det senaste halv året. God workHandlade du något nytt i lördags?/Örebroaren Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Moose Postat 10 november 2009 Författare Dela Postat 10 november 2009 tjena! så det var du som var därfick med mig lite salt hem, o sen som vanligt när man är där, man kan inte låta bli att handla ngn liten fragg iaf.så hem följdePocillopora verrucosa (rosa)Seriatopora stellata (rainbow färgad) Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
HyperBamse Postat 10 november 2009 Dela Postat 10 november 2009 hehe okej.Själv har jag börjat öva på att inte handla jämnt men det är svårt...När kommer bilder på fraggarna då? Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Moose Postat 12 november 2009 Författare Dela Postat 12 november 2009 hehe okej.Själv har jag börjat öva på att inte handla jämnt men det är svårt...När kommer bilder på fraggarna då?skall försöka ladda kameran ngn dag o ta lite nya bilder. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Moose Postat 15 november 2009 Författare Dela Postat 15 november 2009 fick bara till en kass bild idag när jag fotade. en bild ifrån kortsidan. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
HyperBamse Postat 15 november 2009 Dela Postat 15 november 2009 Vad är den gula för för fisk? Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Moose Postat 16 november 2009 Författare Dela Postat 16 november 2009 Den lilla gula är en Halichoeres chrysus (Canary Wrasse) Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
thomas5547 Postat 16 november 2009 Dela Postat 16 november 2009 Ser jättebra ut! =) Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Moose Postat 16 november 2009 Författare Dela Postat 16 november 2009 Ser jättebra ut! =)tackar, men jag själv e lååååååångt ifrån nöjd, tycker det ser förjävligt ut mot vad det skulle kunna göra. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg