Gå till innehåll

Matte's försök 2.0 RSM 250


matte54

Rekommenderade inlägg

  • Svar 233
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Matte, har du inte fått nån hjälp där du köpte det? Har andra som köpt där temperatur-problem? Kanske har de fått en dålig batch?

Någon skrev att de skulle byta ut någon del, nån som vet om det är gjort i nyare?

jag vet att skummarpumpen ska vara utbytt på nyare modeller av 250.

mvh manne

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Hej på er, jag har samma problem fortfarande i stort sett. men mina djur lever åtminstone.

Man sitter ju typ och bara väntar på att sommaren ska ta slut lite konstigt nog.

För jag bor i lägenhet och ingen ac och sånna lyxigheter, så handboken säger ju man ska ha ett välventilerat rum med stabil 21-22 grader, är ju bara att glömma sånna här tider har nog aldrig under 28 inomhus på dagarna nu iaf.

Angående höjden på stenen så va målet att ha lite mer "luftigt" så jag är ganska nöjd som det är, funderar på att kanske skaffa en sten till att ha på vänster sidan. vi får se.

Just nu iallafall kör jag nästan aldrig skummaren så här på sommaren, och kör med huven öppen, dom riktigt varma dagarna måste jag bygga ett litet torn av lådor och dylikt och ställa bordsfläktar blåsande på ytan.

Ligger runt 30 grader en varm dag iaf.

Inte mycket att göra leva med det eller köpa en kylare för en jävla massa pengar.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Hej på er, jag har samma problem fortfarande i stort sett. men mina djur lever åtminstone.

Man sitter ju typ och bara väntar på att sommaren ska ta slut lite konstigt nog.

För jag bor i lägenhet och ingen ac och sånna lyxigheter, så handboken säger ju man ska ha ett välventilerat rum med stabil 21-22 grader, är ju bara att glömma sånna här tider har nog aldrig under 28 inomhus på dagarna nu iaf.

Angående höjden på stenen så va målet att ha lite mer "luftigt" så jag är ganska nöjd som det är, funderar på att kanske skaffa en sten till att ha på vänster sidan. vi får se.

Just nu iallafall kör jag nästan aldrig skummaren så här på sommaren, och kör med huven öppen, dom riktigt varma dagarna måste jag bygga ett litet torn av lådor och dylikt och ställa bordsfläktar blåsande på ytan.

Ligger runt 30 grader en varm dag iaf.

Inte mycket att göra leva med det eller köpa en kylare för en jävla massa pengar.

köp en portabel AC !

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...