aerie Postat 27 februari 2009 Postat 27 februari 2009 Hej!Hittade inte den gamla tråden om det men det känns som att det kanske kunde vara kul med en träff för oss saltisar här i Blekinge med omnejd? Lite snack, kaffe och fraggbyte kunde ju vara rätt trevligt sätt att spendera söndageftermiddagen. Jag kan tänka mig att hålla i det tex den 5 april någonstans på eftermiddagen om det finns intresse, vad säger ni? Citera
jens karlskrona Postat 27 februari 2009 Postat 27 februari 2009 Den 5:te April råkar jag faktiskt befinna mig i Blekinge!Har jag möjlighet så kommer jag gärna! Citera
saltishenke Postat 27 februari 2009 Postat 27 februari 2009 Ja det finns ju ett gäng i karlskrona som snackat om en blekinge träff !Som sagt så finns det ju ett gäng från kristianstad sölvesborg som e på !Min vän Keyser bla annat. Citera
Snapper Postat 27 februari 2009 Postat 27 februari 2009 Bra initiativ Samuel! Jag kommer gärna den 5 April!! Ska bli spännade att se ditt rev.//Thomas Citera
aerie Postat 27 februari 2009 Författare Postat 27 februari 2009 Ja det finns ju ett gäng i karlskrona som snackat om en blekinge träff !Som sagt så finns det ju ett gäng från kristianstad sölvesborg som e på !Min vän Keyser bla annat.Har Daniel flyttat bortåt? *inte mkt koll* Men ni välkomna att hänga på, tänkte eftermiddagen blir lämpligare om man måste köra en bit Bra initiativ Samuel! Jag kommer gärna den 5 April!! Ska bli spännade att se ditt rev.//ThomasDu är så välkommen Om dina fraggar av ,vad den nu heter som jag inte kan komma på just nu men jag tror du vet vilken jag menar, är stora nog vid det laget så är jag fortfarande intresserad Citera
Snapper Postat 27 februari 2009 Postat 27 februari 2009 Om dina fraggar av ,vad den nu heter som jag inte kan komma på just nu men jag tror du vet vilken jag menar, är stora nog vid det laget så är jag fortfarande intresserad Jag fixar en vad den nu heter som du inte kan komma på just nu men jag tror jag vet vilken du menar! //Thomas Citera
aerie Postat 28 februari 2009 Författare Postat 28 februari 2009 Ohhh....kom på att jag kanske skulle påpeka för eventuella kattallergiker att det finns 2 såna i lägenheten. Bara så jag får lite koll så får ni gärna skicka ett mail till mig ifall ni är sugna på att dyka upp, bra att veta om man behöver fixa fram lite fler pallar eller kaffe Ni når mig på mist.me@spray.se Citera
amatören Postat 28 februari 2009 Postat 28 februari 2009 jag kommer gärna ...finns säkert nåt att fragga från i mitt kar Citera
Ricke Postat 19 mars 2009 Postat 19 mars 2009 Bumpar, vart ska träffen vara? vi är ett gäng på G från Kalmar Citera
Vattenmannen Postat 23 mars 2009 Postat 23 mars 2009 Detta låter intressant och roligt:) Kommer gärna om det går bra och isåfall med en till person, "elwood" Citera
aerie Postat 23 mars 2009 Författare Postat 23 mars 2009 Hej allihop Tänkte jag skulle bumpa den snart och sätta ut lite mer info men det får bli nu då helt enkelt Ni hittar vår lägenhet på 5 våningen här:http://www.hitta.se/ViewDetailsWhite.aspx?vad=0706781588&Vkiid=eZ4OJGcfP9lcoi3B54pU3g%253d%253d&Vkid=82506947Portkod är 2168. Känner att jag skulle behöva ta ett överslag på hur många som kommer, lite risk att det inte finns sittplats till alla. Citera
Ödebo Postat 25 mars 2009 Postat 25 mars 2009 Hej ! Vi är 3st från Kalmar som är intresserade att komma om det är ok Citera
Hellman Postat 26 mars 2009 Postat 26 mars 2009 Hej Samuel.Jag är hemma i Jämjö den söndagen så jag droppar gärna förbi./Hellman Citera
aerie Postat 26 mars 2009 Författare Postat 26 mars 2009 Ok, jag gör så här helt enkelt att jag lägger reservationen att det kan bli lite trångt men alla som vill är välkomna... jag ska ta och köpa lite kaffe iaf för de törstiga Är det något mer som önskas, typ ett lagom varmt vattenbad till de som har med sig koraller att byta(om det nu är någon)? Citera
Ricke Postat 26 mars 2009 Postat 26 mars 2009 Det ända jag har i fraggväg är grön stjärnpolyp och lite grönbruna knappar. annasr för jag gå lös med bladet om någon vill ha sinularia. Citera
aerie Postat 26 mars 2009 Författare Postat 26 mars 2009 Tja, typ 14 tiden blir väl rätt lagom Citera
Ricke Postat 26 mars 2009 Postat 26 mars 2009 Kan även tänka mig köpa fisk som någon vill bli av med Citera
saltishenke Postat 26 mars 2009 Postat 26 mars 2009 Jonas vill ha stooooooooora firar hehehehehehe. Citera
Snapper Postat 26 mars 2009 Postat 26 mars 2009 Känner att jag skulle behöva ta ett överslag på hur många som kommer, lite risk att det inte finns sittplats till alla.Kalas, verkar som att vi blir några stycken. (har du gjort ett överslag på hur många vi blir?) Ska vi ta ett gäng fraggar med oss eller bara varsin pall Citera
amatören Postat 26 mars 2009 Postat 26 mars 2009 Jonas vill ha stooooooooora firar hehehehehehe.Lagom är bäst henke ....tänk på att dom skall vara i din bil när vi kör hem. Citera
aerie Postat 27 mars 2009 Författare Postat 27 mars 2009 Kalas, verkar som att vi blir några stycken. (har du gjort ett överslag på hur många vi blir?) Ska vi ta ett gäng fraggar med oss eller bara varsin pall Vad sägs om båda? Nä men rent gissningsmässigt så tror jag fått svar från runt 10 talet definitivt men skulle inte bli jätteförvånad om det dök upp lika många till vi får väl se helt enkelt... Blir det några fler som säger att de kommer så åker jag och hämtar lite pallar hos sambons syster. Har nog runt 15 sittplatser som det är så det ska nog lösa sig. Citera
aerie Postat 27 mars 2009 Författare Postat 27 mars 2009 Kan även tänka mig köpa fisk som någon vill bli av med Funderar på att sälja mina Borbonius anthias... du kan få dem för det facila priset av 1500kr/st Det är såna här sötnosar: Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.