Postat 21 oktober 200915 år Författare ska försöka fixa lite nya bilder imorgon. fotografen skulle försöka titta inom imorgon o ta nån öl o en "stänkare". hehe
Postat 21 oktober 200915 år TjenaJag ska också åka till Makadi Bay den 5/11 . Jag ska till Saraya Suites, all inclusive
Postat 21 oktober 200915 år Författare Fort Arabesque ska jag bo på all inclusive här med. får träffas där nere o ta nåna öl. hehe
Postat 21 oktober 200915 år Jag rekommenderar starkt att du gör ett provdyk, det är ju hur kul som helst att få chansen att göra det i Röda Havet.
Postat 21 oktober 200915 år Författare Jag rekommenderar starkt att du gör ett provdyk, det är ju hur kul som helst att få chansen att göra det i Röda Havet.Jag ska försöka hinna med det mellan alla kalla öl. Hehe
Postat 25 oktober 200915 år Författare Nu har fotografen (Bengan) varit här så bliderna kommer väl inom kort.
Postat 25 oktober 200915 år Bilder.... Ursäkta dröjsmålet, har haft ett Hel#¤&es virus på datorn idag. Håll till godo.
Postat 25 oktober 200915 år Författare Vackert Bengan/Anders!Tack tack. Kämpar fortfarande med för höga näringsvärde.
Postat 25 oktober 200915 år Ja, jösses!! Grymma bilder! Jättefina koraller också! Såg att den lilla gulingen lever än...
Postat 25 oktober 200915 år Författare Ja, jösses!! Grymma bilder! Jättefina koraller också! Såg att den lilla gulingen lever än... Ja. Tyvärr lever han ännu, absolut den lataste Draken som finns.
Postat 25 oktober 200915 år Grymt fina bilder som vanligt Bengan !!!Karet ser ju bra ut Herr Nilsson !!!Lite mer fisk bilder kanske och någon hel bild också hade suttit fint !
Postat 25 oktober 200915 år Författare Kan inte annat än hålla med dig/er. Ska skaffa nån stimfisk snart.
Postat 25 oktober 200915 år Ta inte för många bara då kan du ju få SR på dig och få betala för STIM !!
Postat 26 oktober 200915 år Författare he he he he ....vilket namn.Låter lite roligt. Hehetror d kan va snyggt med ett litet stim med gula chromisar.
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.