a.nilson Postat 2 maj 2011 Författare Postat 2 maj 2011 Vackert Anders.. Någon squamosa i karet av dessa musslor ?Mvh manneSent from my iPad 2 using TapatalkInte ännu, men det kommer. Citera
a.nilson Postat 2 maj 2011 Författare Postat 2 maj 2011 Trevliga samling av musslor! antar att det kommer mera musslor? Det kommer bli fler. Jag har ju inte fått tag i alla jag vill ha ännu. Jag hoppas oxå det blir snyggt Chrille. Citera
Edward Postat 2 maj 2011 Postat 2 maj 2011 Musslor är trevligt! kommer satsa lite mer på den biten jag med i nya burken, En fet gigas vore ju inte helt fel i samlingen Citera
Chrille_B Postat 2 maj 2011 Postat 2 maj 2011 hur många siktar du på,,tänkte jag skulle ha en röd, blå, gul ,grön och en lila i mitt kar men det blir nog inte förrän till hösten Citera
a.nilson Postat 2 maj 2011 Författare Postat 2 maj 2011 Musslor är trevligt! kommer satsa lite mer på den biten jag med i nya burken, En fet gigas vore ju inte helt fel i samlingen Har fundering på att skaffa en stor värsting o sätta i mitten. Man kan aldrig få nog av dom. Citera
Edward Postat 2 maj 2011 Postat 2 maj 2011 Har fundering på att skaffa en stor värsting o sätta i mitten. Man kan aldrig få nog av dom.Det gör du helt rätt i! dom är riktigt mäktiga när dom börjar komma upp i storlek. Citera
a.nilson Postat 2 maj 2011 Författare Postat 2 maj 2011 hur många siktar du på,,tänkte jag skulle ha en röd, blå, gul ,grön och en lila i mitt kar men det blir nog inte förrän till hösten Har ingen siffra över hur många jag SKA ha, utan när jag e nöjd så är det bra. Nu vill jag ha tag i flerfärgade. Citera
a.nilson Postat 2 maj 2011 Författare Postat 2 maj 2011 Det gör du helt rätt i! dom är riktigt mäktiga när dom börjar komma upp i storlek.Får se vad jag hittar. Just nu har jag 4st som är över 15-20cm. Citera
a.nilson Postat 3 maj 2011 Författare Postat 3 maj 2011 Nu är resterande koraller o önskade fiskar överflyttade från det lilla karet. Ska försöka ta bild imorgon på algbaljan. Citera
a.nilson Postat 5 maj 2011 Författare Postat 5 maj 2011 Blev lite panik igår kväll. Vattnet gick för min sambo, panik o kaos för min del! Som det ser ut nu så blir jag pappa innan helgen är över!! Citera
blackizzz Postat 5 maj 2011 Postat 5 maj 2011 Grattis! Fraggar verkar vara populära så här års... ;D Citera
Guest Mickius Postat 5 maj 2011 Postat 5 maj 2011 Smyger in ett grattis i förskott o hoppas allt går bra Sent from my iPhone 4 using Tapatalk Citera
a.nilson Postat 5 maj 2011 Författare Postat 5 maj 2011 Tack alla. Vi är blev hemskickade idag i väntan på att värkarna ska komma igång riktigt. Vilket gör att man går på nålar nu. Citera
_Manne_ Postat 5 maj 2011 Postat 5 maj 2011 Tack alla. Vi är blev hemskickade idag i väntan på att värkarna ska komma igång riktigt. Vilket gör att man går på nålar nu.Det där kan ta sin lilla tid.. Grattis i förskott!!Mvh manneSent from my iPad 2 using Tapatalk Citera
a.nilson Postat 7 maj 2011 Författare Postat 7 maj 2011 Kl 23,59 tittade vår lila tös ut. 4065g 51cm lång. Citera
_Manne_ Postat 7 maj 2011 Postat 7 maj 2011 Kl 23,59 tittade vår lila tös ut. 4065g 51cm lång. GRATTIS!!!!!!!Mvh manneSent from my iPhone using Tapatalk Citera
atropos Postat 7 maj 2011 Postat 7 maj 2011 GRATTIS ännu en som blir invigd i saltvattensvärlden ..ska du köra saltvatten i som dopvatten ?? Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.