Gå till innehåll

Site Temporarily Unavailable


Rekommenderade inlägg

Hej,

Funderar på om det är någon annan som den senaste tiden börjat få problem med att när man laddar en sida få ovanstående meddelande? Står lite mer på sidan men kommer inte ihåg allt och glömde kopiera det :P

För detta började dyka upp för mig för kanske en vecka sen och sker både ifrån jobbet och hemifrån, flera gånger om dagen. Det är oftast inget stort problem för bara en reload så kommer sidan upp, men lite störigt är det :)

Jag använder Firefox 3.5.3, men problemet känns som det ligger mer på serversidan än på klientsidan.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Helmysko det här,

alla andra gånger det inträffat något så syns det i den performancestatistik jag prenumererar på. Den testar hemsidan var 10:e minut.

Under senaste dygnet har det inte varit problem någon gång den testat, se bild. Under september månad har tillgängligheten, enligt denna mätning, varit 99,92%.

Vi kan försöka höra med vårt hostingföretag om de kan se nåt.

Tack för att ni tipsar!

EDIT:

Jag upplevde också detta nu (se bild), så det är ingen som helst tvekan att vi har en irriterande sak som vi vill bli av med!

post-1358-14468918161584_thumb.jpg

post-1358-14468918161702_thumb.jpg

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 veckor senare...

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...