Gå till innehåll

Identifieringshjälp sökes


Aquaman

Rekommenderade inlägg

Hej

Akvariet har varit igång med LS i ca 5 veckor och stått och puttrat utan några fiskar eller koraller. Det som finns i akvariet nu har kommit med stenen (förutom 5 turbos).

Jag är ny inom saltbranschen och skulle behöva hjälp med identifiering av något som jag misstänker är en glasros. Är det någon som kan bedöma det utifrån bilden?

mvh

martin

post-4728-14468918904181_thumb.jpg

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Nej den försvinner inte ner i någon håla. Den är hela tiden fullt synlig.

Men då ska jag inte göra något förhastat utan låta den vara kvar i akvariet så får jag se vad den utvecklar sig till. det kanske är lättare att se vad det är om den får bli lite större?

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Någon som kan hälpa mig att identifiera min fisk som jag köpte i förrgår, jag glömmde nämligen ta reda på namnet, och det kan ju vara bra att veta =) Om annars finns det någon annan tråd där man kan få hjälp att identifiera sina fiskar?

Det är någon form av städare för den ränsar sanden.

post-4912-14468918913589_thumb.jpg

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Någon som kan hälpa mig att identifiera min fisk som jag köpte i förrgår, jag glömmde nämligen ta reda på namnet, och det kan ju vara bra att veta =) Om annars finns det någon annan tråd där man kan få hjälp att identifiera sina fiskar?

Det är någon form av städare för den ränsar sanden.

har redan svarat i annan tråd..!

mvh manne

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...