Vargklo Postat 13 januari 2010 Postat 13 januari 2010 Det är inte ofta det skriva om vår hobby i tidningsvärlden, så det kan vara kul att uppmärksamma detta, se bifogad artikel från Skånska Dagbladet.(Tipstack till yodelking)Artikel Skånska dagbladet.pdf Citera
Dykaren Postat 13 januari 2010 Postat 13 januari 2010 Den artikeln gick i Smålandsposten också. Är TT som har skrivit och sen sålt till andra tidningar. Ovanligt bra och balanserad faktiskt. Citera
Gizm0 Postat 13 januari 2010 Postat 13 januari 2010 säkert trevlig läsning men pallar inte läsa det liggandes... o lyckas f** inte hitta hur man roterar skitet ... Citera
Vargklo Postat 13 januari 2010 Författare Postat 13 januari 2010 säkert trevlig läsning men pallar inte läsa det liggandes... o lyckas f** inte hitta hur man roterar skitet ...Öppna dokumentet i Acrobat Reader. Under menyn "Visa" finns det alternativet "Rotera vy" Citera
nike83 Postat 13 januari 2010 Postat 13 januari 2010 det skulle vara bra för våran hobby om vi fick mer publicitet i tidningarna! Det skulle kanske locka fler till hobbyn, vilket jag tror skulle gynna oss alla! kanske de mer seriösa tidningarna, som DN och Svenska dagbladet skulle vara intresserade av ett reportage hemma hos dig Calle??? Citera
Sillen Postat 13 januari 2010 Postat 13 januari 2010 Samma text har publicarats i Norrköpingstidningar för någon vecka sedan också. Dock var det andra bilder då! Citera
Laggeman Postat 14 januari 2010 Postat 14 januari 2010 Prima! Den här ska jag printa ut på jobb och lägga i lunchrummet. Citera
Freddi Postat 14 januari 2010 Postat 14 januari 2010 Den fanns med i vår lokala tidning "Norra Skåne" också. Citera
petnym Postat 14 januari 2010 Postat 14 januari 2010 Det är bara att gratulera Triton akvarium till en lyckad reklamkampanj då! Citera
salar Postat 14 januari 2010 Postat 14 januari 2010 Reklam ska göras av modeller och Fredrik har en bit kvar till det.Personligen så tycker jag att Leffe skulle varit på bilden.Patrik Citera
nike83 Postat 14 januari 2010 Postat 14 januari 2010 Reklam ska göras av modeller och Fredrik har en bit kvar till det.Personligen så tycker jag att Leffe skulle varit på bilden.PatrikHåller inte alls med!ps, blev först förbannad och var på väg över till Sumpan, ds Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.