Utstrand Postat 30 januari 2010 Postat 30 januari 2010 ----------------------------------------------------------------------------Ditt bidrag kunde inte hanteras eftersom ett säkerhetsbevis saknades.Om detta skedde oväntat, vänligen meddela administratören och beskriv de åtgärder du gjorde innan du fick detta felmeddelande.----------------------------------------------------------------------------Den texten har jag fått två gånger under en timme nu!Kommer när jag citerarat något och trycker på skicka.Får backa och skicka igen, då går det bra. Vad kan de vara? Citera
BQGrogg Postat 30 januari 2010 Postat 30 januari 2010 Jag fick sån när jag skulle ladda upp bilder en gång. Gick över tills dagen efter.Mvh/ Oscar Citera
Vargklo Postat 30 januari 2010 Postat 30 januari 2010 Det var en helt ny variant - har aldrig hört talas om! Citera
Sillen Postat 30 januari 2010 Postat 30 januari 2010 Som Vargklo säger är det första gången vi hör talas om detta. Är det någon mer som fått detta svar och i så fall när ni gjort vad?Vi måste undersöka vad som är fel! Citera
Utstrand Postat 30 januari 2010 Författare Postat 30 januari 2010 Som Vargklo säger är det första gången vi hör talas om detta. Är det någon mer som fått detta svar och i så fall när ni gjort vad?Vi måste undersöka vad som är fel!Spännande, testar att svara igen.... Fungera fint nu:P Kanske bara var något tillfälligt. Citera
Sillen Postat 31 januari 2010 Postat 31 januari 2010 Det är svårt att felsöka på något som bara finns temporärt!Om det händer igen så skriv då det i denna tråden och lägg 'ven till tidpunkten när det uppträdde! Citera
stigigemla Postat 31 januari 2010 Postat 31 januari 2010 Jag har fått det några gånger på wetwebmedia.com med firefox både med xp och 7.Men bara där. Citera
Andreas N Postat 23 augusti 2010 Postat 23 augusti 2010 (ändrat) Detta kommer upp för mig med titt som tätt. Eller Hela tiden faktist när jag skall skapa ett nytt ämne. Ditt bidrag kunde inte hanteras eftersom säkerhetsbeviset har gått ut.Vänligen klicka på bakåtknappen och ladda om den föregående sidan. Ändrat 23 augusti 2010 av Andreas N Citera
Lasse Postat 23 augusti 2010 Postat 23 augusti 2010 Det är inte så att ni halkar in på en https adress?Använder du en proxy Andreas?MVH Lasse Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.