Gå till innehåll

Rekommenderade inlägg

Postat

Tänkte kolla lite vilka fiskar ni har som favoriter i olika familjer. Kul och se vilken som är nr1.

Vilken är din favoritclownfisk? Tala gärna omden är lättskött eller svårskött äter den korall osv.

Postat

Hehe.. Jag hade en liten percula som bet sönder allt som fannssmiley2.gif.Han växte till 40cm och parade sig med en piccasotryckare och deras bäbisar åt upp levande stenen så man kan aldrig veta.smiley37.gif

Postat

Har svarta och oranga vanliga occelaris och jag tycker nog att de svarta är finast........ annars fungera det bra förutom lite små bråk mellan de oranga.....men de är lunga nu och börjar leka runt i karet mer och mer....... absolut något att testa tycker jag...

Guest Motor_666
Postat

Amphiprion chrysopterus.. om det nu är dom jag har?... *ler lite generat*

Postat

Massor som har kollar in dessa trådar men nästan ingen har röstat på sin favorit. Bättre kan ni allt!!! Skriv bara vilken som är din personliga favorit. Kommer att om det blir ett tillräckligt underlag att presentera den mest populära fisken i respektive familj så kom igen och rösta!!!!

Postat

Ocellaris känns klassisk, lägger en röst på den. Fast, kanske, jag hade

ett par fina sammetsclowner en gång för länge sen, dom va ju oxo läckra.

Nej

Ocellaris blir det!

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Skapa Ny...