Gå till innehåll

Favoritdvärgkejsare


acuario

Rekommenderade inlägg

  • Svar 64
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

  • 1 månad senare...
  • 2 veckor senare...
  • 3 månader senare...
  • 4 månader senare...
  • 4 veckor senare...
  • 2 veckor senare...
  • 5 år senare...
I början av sjuttiotalet gick jag länge och tittad på en bispinosus som hade en gulare grundfärg och kanske mindre blå rändre mitt på kroppen än på de som brukar importeras i dag. Den kostade 350 spänn och jag hade2400 i månaden. Men den :jävul:har jag inte glömt ännu. Det vore kul om någon har ett tips på var den kommer ifrån eller var den kan finnas att köpa.

Värsta bumpen i SG historia. Men stig här har du.

http://www.liveaquaria.com/diversden/itemdisplay.cfm?c=2733+3&ddid=125865&ref=4282&subref=AI&cmpid=E-_-TR-_-DDN-_-PRDCT

Vanuatuan "deepwater" Orange Coral Beauty Angelfish.

//Danielj

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Den första kjesaren jag kollade in var C. nahackyi och jag tycker nog den slår de mesta, men jag skulle nog inte lägga ut pengarna den kostar även om jag skulle få tag i en.

Men på 2:a plats så kommer en firre med lite humanare priser och de är C. loriculus, för visst heter den väl så? står C. loricula på reeflex.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Ja dessa fiskar är även mina favoriter. Jag har en C.loricula, mycket vacker fisk. Gillar även C.flavissima, och C.potteri. Får jag tag på en Paracentropyge multifasciata så slår jag till, mycket vacker den med:)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...