Gå till innehåll

Massor med glasrosor i sten från affären;(


ginaviola

Rekommenderade inlägg

har haft igång mitt kar nu i en månad snart och mina värden på nitrit o nitrate är nästan borta...fylde på med nästan 10kg sten idag,MEN

huhuhu den va FULL med glasrosor såg jag sedan!!! tycker de ser så äkliga och bitska ut...varför har de fullt med glasrosor på stenen? han sa det går inte och undvika stämmer? wierd för han jag köpte av sist (10kg)fanns inte tillstymelse till glasros eller annat...bara bra saker;=) dock måste jag säga tt jag har haft väääldig tur med mina stenar alla har MASSOR med hål och gömställen för fiskar.osv väldigt bra sten förutom dessa rosor från de sista stenarna ;( nån som har nån räka till låns i hässleholm??? help en e sååå stor o läbbig vågar inte ta den med pincett heller(är äkta mes för små kryp o slemiga saker)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • Svar 62
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Du behöver inte ta upp stenen med det medlet jag skrev om. Man doppar ner sprutan, och fixar det på plats. Dock ska man inte göra för många på en gång står det...

Problemet med pincett är att:

1. De drar ihop sig och i stort sett försvinner.

2. Du får inte med hela, och då överlever den.

Citron har jag läst i andra trådar är en felaktig översättning på kalkvatten (om jag inte minns fel...) :)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...