Gå till innehåll

Vilken tycker ni är finast och är en värdig vinnare  

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Rekommenderade inlägg

Postat

Har pratat med Ugglan_ och kom fram till att det var dessa bilder som blev aktuella.

nr. 4- Fotograf: Dykarn

salarias.jpg

nr 5.- Fotograf: Dykarn

skivan.jpg

nr 9.- Fotograf: christian

drake.jpg

nr 17. - Fotograf: Xavante

Untitled-1_copy.jpg

nr 26. - Fotograf: JFerm

knapp-1.jpg

nr 35. - Fotograf: Motor_666

mask.jpg

1:a pris är2st trisslotter med chans om 25000:-/månaden och 25 år

Denna tävling är from idag och 10dagar framåt, alltså slutar den 10 december

Välkommen att rösta och glöm ej att lägga en motivering varför ni tycker om just denna bild!

/Moderator & Ugglan_

Postat

Röstade på nr 9. Klockren bild, precis så där stirrade min drake på migsmiley1.gif. Och färgerna är jätte snygga på fotot. Synd att det är lite skräp på antingen rutan eller linsen till vänster om draken.

Postat

Bild 35.

En bra bild med mycket liv. Ljuset ger bilden lyster & den ser mustig & fin ut. Ser kanske lite ”skitig” ut i dom vita partierna, men det kan bero på att min bildskärm här hemma inte kalibrerad.

Postat

Bild 5 blev det för min del...

Motivering med ett ord...

<font style="font-weight: bold;" size="4"><span style="color: rgb(0, 51, 255);">Supersnyggsmiley2.gif.</span>

Postat

Jag röstade på svärmor...f'låt draken! Härlig blick!

Men det kunde blitt vilken som, dom e skitbra allihopa. Otrolig skärpa i nr 5 , hur fasen lyckas ni? ...avis!

Postat

Nr 5 helt klart...Den är den enda som väcker lite nyfikenhet och påminner mig om varför jag gillar saltvatten. Jag gillar draken också förresten...den ser ut som en häst i ansiktet:-)

Postat

Bild nummer 5 för att den är balanserad, intressant och målande. En bra tagen bild helt enkelt.

/Mvh Daniel

Postat

Då har vi ett avgörande, bild nr 5 har vunnit.

skivan.jpg

Dykaren skicka ett PM med din adress så skickar jag vinsten.. smiley4.gif

Har varit på jul fest till nu så har inte hunnit skrivit tidigare men nu är det iaf avgjort.. snygg bild var det också smiley17.gif

Postat

en skivanemon ?

Du kan få typ 50 av mig om du har vägarna förbi smiley17.gifdet är ju inte så långt

det skulle jag oxå viljasmiley9.giffunderar på att åka till växjö,och träffa lite saltisar!

grattis dykarensmiley32.gifsmiley32.gif

Guest
Detta ämne är stängt för fler inlägg
  • Skapa Ny...