Wiking Postat 11 april 2010 Postat 11 april 2010 Nu har vi en vinnare i april månads fototävling och denna gången så är det Anders 'Bengan' Bengtsson som står som vinnare. Detta med bilden 'Drake'. Ett stort grattis från Fototävlingsredaktionen:smiley20:Under denna länk så kan ni se omröstningen: https://www.saltvattensguiden.se/forumet/showthread.php?t=33586Nedan lite teknisk information och bilden en gång till.Namn på ditt tävlingsbidrag. DrakeNamn och Efternamn. Anders BengtssonDitt namn i forumet. BenganBeskrivning av fotot. Draken är intresserad av kamerna.Kamera? Canon EOS 400DObjektiv? Canon EF-S 60mm macroBländare? f/4.0Slutartid? 1/30sISO? 100Har blixt använts Ja/Nej. NejÄr bilden efterbehandlad i något bildredigeringsprogram Ja/Nej. Ja Citera
Wiking Postat 11 april 2010 Författare Postat 11 april 2010 Det är en häftig bild på draken tycker jag. Väldigt bra skärpa med tanke på den långa slutartiden. Citera
Bengan Postat 11 april 2010 Postat 11 april 2010 Tack! Kul att många gillade bilden. Jag hade lite tur när jag tog bilden, draken stod nästa helt stilla och stirrade på mig. Den undrade säkert vad jag höll på med. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.