Lasse Postat 28 december 2013 Postat 28 december 2013 Om alla som betalat in under 2013 får förlängt med 12 månader så försvinner väl inga medlemmar, och då borde prognosen inte kunna bli något annat än stigande... Eller har jag missförstått något?Ligger nåt i det ja MVH Lasse Citera
Maglofster Postat 28 december 2013 Postat 28 december 2013 Om alla som betalat in under 2013 får förlängt med 12 månader så försvinner väl inga medlemmar, och då borde prognosen inte kunna bli något annat än stigande... Eller har jag missförstått något?Ja, du har nog missförstått något. Det finns folk som betalt in under 2012 och vars medlemskap gått ut nyligen. Om dessa personer inte förnyar så blir antalet något sjunkande oavsett vår förlängning av betalande 2013. Citera
petnym Postat 28 december 2013 Postat 28 december 2013 Ja, du har nog missförstått något. Det finns folk som betalt in under 2012 och vars medlemskap gått ut nyligen. Om dessa personer inte förnyar så blir antalet något sjunkande oavsett vår förlängning av betalande 2013.Efter nästa vecka (ie nyår) borde det vända iallafall... Citera
Maglofster Postat 28 december 2013 Postat 28 december 2013 Jepp. Sen får vi se när vi passerar "break even" igen. Citera
Fredrik85 Postat 28 december 2013 Postat 28 december 2013 Är det någon fördröjning utav stödmedlemskap? Betalade in igår, men var inte med på senaste medlemslistan och kan ännu inte lägga in annonser.Med vänlig hälsning Fredrik Citera
Wiking Postat 28 december 2013 Postat 28 december 2013 Är det någon fördröjning utav stödmedlemskap? Betalade in igår, men var inte med på senaste medlemslistan och kan ännu inte lägga in annonser.Med vänlig hälsning FredrikHej Fredrik. Du har betalat in via vårt bankgiro misstänker jag? Det är många dagars fördröjning på det, många vardagars fördröjning innan vi kan se det på vårt konto. Ge mig några minuter så fixar jag till din behörighet. Citera
Fredrik85 Postat 28 december 2013 Postat 28 december 2013 Japp. Det är ingen brådska, blev bara lite fundersam eftersom det står att det är inbetalt igår enligt min bank, har själv aldrig mottagit betalning via bankgiro så jag antog att när det är draget ifrån mitt konto och det står att det är betalat hos min bank så har pengarna gått in på bankgirot. Visste inte att dom behövde skvalpa runt i cyberspace några dagar först ;-) Citera
Wiking Postat 28 december 2013 Postat 28 december 2013 Japp. Det är ingen brådska, blev bara lite fundersam eftersom det står att det är inbetalt igår enligt min bank, har själv aldrig mottagit betalning via bankgiro så jag antog att när det är draget ifrån mitt konto och det står att det är betalat hos min bank så har pengarna gått in på bankgirot. Visste inte att dom behövde skvalpa runt i cyberspace några dagar först ;-)Som du ser så har jag redan fixat din behörighet.Bankgirot är ingen snabb väg skall du veta. Trots att pengarna är borta på ditt konto så tar det många vardagar innan de dyker upp på vårt.Tack för att du Stödjer SG:) Citera
Fredrik85 Postat 28 december 2013 Postat 28 december 2013 Man lär sig något nytt varje dag. Tack för hjälpen!Skickat från min ST26i med Tapatalk 4 Citera
Wiking Postat 1 januari 2014 Postat 1 januari 2014 Ett stort tack till Fredrik85, Genne och rosenwall, de tre sista personerna under 2013 som förlängt eller tecknat sig som Stödjande:) Citera
Wiking Postat 1 januari 2014 Postat 1 januari 2014 (ändrat) Efter att justerat lite och räknat så konstaterar jag att antalet Stödjande när 2013 tog slut var 451 stycken, en imponerande siffra tycker jag:) Ändrat 1 januari 2014 av Wiking Citera
Edward Postat 4 januari 2014 Postat 4 januari 2014 Då hälsar vi några nya Stödmedlemmar välkomna, - Kobbens- DanneI- Denny- Matthias_H- ohornVälkomna Citera
akutmottagning Postat 7 januari 2014 Postat 7 januari 2014 Betala glömmde fprumsnamn via paypal fick inte platsNamn sebadtian arconge Citera
Edward Postat 11 januari 2014 Postat 11 januari 2014 Då välkomnar vi denna vecka: - aoiitsuki- Bb81- Akutmottagning- Asterback- Tweeny- Karin B- Ulf-arne - bpivVarmt välkomna Citera
Edward Postat 18 januari 2014 Postat 18 januari 2014 Då välkomnar vi- Afrodite- ribbgibb- Karlsson207- Arnstad- Melika- Bbus- MagnusJ- Todde50- MrnortonSom denna vecka har valt att teckna 1 års stödmedlemskap! Citera
Edward Postat 25 januari 2014 Postat 25 januari 2014 Välkomna säger vi till- Campokatt- Spelin- Spiken varmt välkomna Citera
alexochingencarina Postat 26 januari 2014 Postat 26 januari 2014 Betalade precis in men glömde ju såklart skriva från vem. Vad gör jag nu? Citera
Edward Postat 26 januari 2014 Postat 26 januari 2014 Kollade nyligen och såg att din inbetalning inkommit så nu är allt fixat. Citera
Lasse Postat 26 januari 2014 Postat 26 januari 2014 Betalade precis in men glömde ju såklart skriva från vem. Vad gör jag nu?Betalar igen för säkerhets skull Citera
Edward Postat 2 februari 2014 Postat 2 februari 2014 Då välkomnar vi denna vecka,[TABLE][TR][TD]- Licke[/TD][/TR][TR][TD]- Dregs[/TD][/TR][TR][TD]- robert1976[/TD][/TR][TR][TD]- Kohler[/TD][/TR][TR][TD]- P strand[/TD][/TR][TR][TD]- Simon[/TD][/TR][TR][TD]- JesperL[/TD][/TR][TR][TD]- jimmy[/TD][/TR][TR][TD]- Buffe78[/TD][/TR][TR][TD]- Flygrc[/TD][/TR][TR][TD]- Alexcarina[/TD][/TR][/TABLE]Varmt välkomna! Citera
Edward Postat 9 februari 2014 Postat 9 februari 2014 Då välkomnar vi denna vecka:[TABLE][TR][TD]Alexraptor[/TD][/TR][TR][TD]Sara[/TD][/TR][TR][TD]Zapf[/TD][/TR][TR][TD]Zaldo_01[/TD][/TR][TR][TD]Nille83[/TD][/TR][TR][TD]Luddox[/TD][/TR][TR][TD]blob[/TD][/TR][/TABLE]Varmt välkomna Citera
spoix Postat 10 februari 2014 Postat 10 februari 2014 jag har betalat in också.. får man vänta till nästa veckas dragning då? Citera
Edward Postat 10 februari 2014 Postat 10 februari 2014 jag har betalat in också.. får man vänta till nästa veckas dragning då?Nejdå, paypal kontot kollas dagligen, och bankgirot 2-3 gånger i veckan. Citera
Tribiani Postat 10 februari 2014 Postat 10 februari 2014 jag har betalat in också.. får man vänta till nästa veckas dragning då?Jämfört med PayPal så tar det ett par dagar extra med bankgirot innan vi kan se vem som har betalt. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.