Gå till innehåll

Stödmedlemmar 2010, 2011, 2012, 2013, 2014


Capote

Rekommenderade inlägg

  • Svar 527
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

Om alla som betalat in under 2013 får förlängt med 12 månader så försvinner väl inga medlemmar, och då borde prognosen inte kunna bli något annat än stigande... Eller har jag missförstått något?

Ja, du har nog missförstått något. Det finns folk som betalt in under 2012 och vars medlemskap gått ut nyligen. Om dessa personer inte förnyar så blir antalet något sjunkande oavsett vår förlängning av betalande 2013.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, du har nog missförstått något. Det finns folk som betalt in under 2012 och vars medlemskap gått ut nyligen. Om dessa personer inte förnyar så blir antalet något sjunkande oavsett vår förlängning av betalande 2013.

Efter nästa vecka (ie nyår) borde det vända iallafall...

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Är det någon fördröjning utav stödmedlemskap? Betalade in igår, men var inte med på senaste medlemslistan och kan ännu inte lägga in annonser.

Med vänlig hälsning Fredrik

Hej Fredrik. Du har betalat in via vårt bankgiro misstänker jag? Det är många dagars fördröjning på det, många vardagars fördröjning innan vi kan se det på vårt konto. Ge mig några minuter så fixar jag till din behörighet.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Japp. Det är ingen brådska, blev bara lite fundersam eftersom det står att det är inbetalt igår enligt min bank, har själv aldrig mottagit betalning via bankgiro så jag antog att när det är draget ifrån mitt konto och det står att det är betalat hos min bank så har pengarna gått in på bankgirot. Visste inte att dom behövde skvalpa runt i cyberspace några dagar först ;-)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Japp. Det är ingen brådska, blev bara lite fundersam eftersom det står att det är inbetalt igår enligt min bank, har själv aldrig mottagit betalning via bankgiro så jag antog att när det är draget ifrån mitt konto och det står att det är betalat hos min bank så har pengarna gått in på bankgirot. Visste inte att dom behövde skvalpa runt i cyberspace några dagar först ;-)

Som du ser så har jag redan fixat din behörighet.

Bankgirot är ingen snabb väg skall du veta. Trots att pengarna är borta på ditt konto så tar det många vardagar innan de dyker upp på vårt.

Tack för att du Stödjer SG:)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Då välkomnar vi denna vecka,

[TABLE]

[TR]

[TD]- Licke[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]- Dregs[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]- robert1976[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]- Kohler[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]- P strand[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]- Simon[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]- JesperL[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]- jimmy[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]- Buffe78[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]- Flygrc[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]- Alexcarina[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

Varmt välkomna! :)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...