Gå till innehåll

saltträffar!


JFerm

Rekommenderade inlägg

Gör ett nytt försök här smiley17.gif

Finns det inteintresse för att träffas mer "Mano A´mano" och snacka skit om salt mm. Hmmm, hur lät det egentligen? smiley1.gifGör ett nytt försök smiley17.gif

I Stockholm har dom ju startat en "intresseklubb" typ, kunde vi inte göra något liknande här nere i "Sydland" med omnejd! Det är ju j-kligt mycke roligare att kanske kunna ta en pilsner eller två och prata lite salt, det blir ju roligare än allt som bara skrivs här i digital form. Det behöver ju inte vara speciellt avancerat, man samlas hos någon eller någonstans och "snackar skit" smiley4.gif. Om inte annat så kan det ju vara kul vem personen bakom "nicket" är smiley1.gif

Kommentarer!

//Jörgen

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag lovade för en vecka sedan att starta en tråd om träff i Växjötrakten och har litet dåligt samvete. Jag håller på att renovera kåken här hemma och har inte kommit längre än att det står kommande golv och tak överallt. Sitter här och skriver nästan i detblivande inbyggda akvariet, i alla fall i frontrutan, så detta rummet skall bort! I vilket fall som helst har jag just fått igång ett 300 som verkar fylla sig snabbt med kiselalgersmiley12.gif.

Jag har inte gett upp hoppet om en träff, anmäler sig ingen annan med plats innan så gör jag det framåt februarismiley6.gifnär jag har tillräcklig golvyta ledig för att kunna ta emot litet folk.

Men då, senast skall vi ha skoj!smiley1.gif

Fast är det någon som anmäler sig här och har plats för litet skit - förlåt akvariesnack innan så skulle det vara skitskoj!smiley32.gif

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 veckor senare...

Hur går det med saltsnacket smiley1.gif? Någon som känner sig manad? Kan oxå tänka mig att sitta hos mig men då Osby inte är en höjdare precis åker jag gärna iväg smiley4.gif

Någon förslag på datum som passar? Som Stigigemla skriver passar tredjedagen och efterföljande bra. Måste jusmälta all julmat och godis innan vilket tar två dar (minst)smiley17.gif

//Jörgen

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 veckor senare...

Gör ett nytt försök här smiley17.gif

Finns det inteintresse för att träffas mer "Mano A´mano" och snacka skit om salt mm. Hmmm, hur lät det egentligen? smiley1.gifGör ett nytt försök smiley17.gif

I Stockholm har dom ju startat en "intresseklubb" typ, kunde vi inte göra något liknande här nere i "Sydland" med omnejd! Det är ju j-kligt mycke roligare att kanske kunna ta en pilsner eller två och prata lite salt, det blir ju roligare än allt som bara skrivs här i digital form. Det behöver ju inte vara speciellt avancerat, man samlas hos någon eller någonstans och "snackar skit" smiley4.gif. Om inte annat så kan det ju vara kul vem personen bakom "nicket" är smiley1.gif

Kommentarer!

//Jörgen

Hoppas att ni integlömmer ev gäster som vill se era kar...smiley2.gif. Dvs säga om man har vägarna förbi på en fika.....

MVH Jonas Malm/ "Sthlm. Reefers"......

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 veckor senare...

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...