atropos Postat 6 augusti 2011 Författare Postat 6 augusti 2011 Hej.Kollade igenom din tråd lite. o funderade på vad denna heter??[ATTACH=CONFIG]60769[/ATTACH]Det är en grön stjärnpolyp den är indragen på fotot men annars liknar den en gräsmatta . sprider sig snabbt
kalleT Postat 6 augusti 2011 Postat 6 augusti 2011 Du har ett grymt häftigt kar, packat med läckerheter.Du har PM.. ;-)
Tweeny Postat 7 augusti 2011 Postat 7 augusti 2011 ahaa..den va juh så fint lila när den var indragen juh....
PBM: Postat 7 augusti 2011 Postat 7 augusti 2011 Som övriga tycker jag det ser mycket trevligt ut, bra jobbat.
atropos Postat 7 augusti 2011 Författare Postat 7 augusti 2011 Tackar så mycket .. Funderar på att införskaffa mig ett större kar men måste nog först diskutera detta med min bättre hälft ..Eller kanske få tillstånd att sätta upp en burk till . Det börjar bli lite trångt mellan korallerna nu .
Edward Postat 7 augusti 2011 Postat 7 augusti 2011 Läckert! en större burk brukar lösa problemen när de börjar bli trångt
atropos Postat 7 augusti 2011 Författare Postat 7 augusti 2011 Läckert! en större burk brukar lösa problemen när de börjar bli trångt ja det är just den tanken jag också har i huvudet !! att större burk löser många problem , men det kan nog även ställa till en del problem i sämjan här hemma också ..men som med allt annat så tar vi en dag i tagen och låter henne mogna lite i tanken =)
Edward Postat 7 augusti 2011 Postat 7 augusti 2011 Låt henne leta fram ett par fina fiskar som man måste ha en lite större burk till så brukar det funka
atropos Postat 12 november 2011 Författare Postat 12 november 2011 Även dags för en lite uppdatering med foto på mitt stora kar . Där har tillkommit lite mer koraller , så nu e det verkligen trångt =)
_Manne_ Postat 12 november 2011 Postat 12 november 2011 Jäkligt snyggt kar! Ser väldigt stort ut!Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk
Piggelin Postat 12 november 2011 Postat 12 november 2011 Super snyggt. Du har helt klart det snyggaste saltkaret jag sett....
atropos Postat 12 november 2011 Författare Postat 12 november 2011 Jäkligt snyggt kar! Ser väldigt stort ut!Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using TapatalkTackar så mycket , ja man kan få plats med mycket på liten yta =)
atropos Postat 12 november 2011 Författare Postat 12 november 2011 Super snyggt. Du har helt klart det snyggaste saltkaret jag sett....Och jag som igentligen inte tycker det är så snyggt =) tackar tackar
atropos Postat 5 februari 2012 Författare Postat 5 februari 2012 Tyckte det var dags för några nya foto på akvariumet efter mitt vattenbyte idag .
Majki01 Postat 5 februari 2012 Postat 5 februari 2012 Verkligen snyggt / Micke Sent from my iPhone using Tapatalk
atropos Postat 5 februari 2012 Författare Postat 5 februari 2012 Tackar tackar ! vi får väl se om det går åt skogen sen när jag köper mitt nya kar . känns lite osäkert att riva ett välfungerade kar. känns som om det är mycket som kan gå fel .. men men vi får väl hålla tummarna att det går bra .
Hanssanden Postat 5 februari 2012 Postat 5 februari 2012 Mycket vackert:)Mvh Hasse i Braås.Sent from my iPhone using Tapatalk
_Manne_ Postat 5 februari 2012 Postat 5 februari 2012 Fint Micke! Ser nästan ut som du behöver uppgradera karet lite.. Väldans fullt eller ? :)Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPad 2 using Tapatalk
Rekommenderade inlägg