Gå till innehåll

Rekommenderade inlägg

Postat
Hej.

Kollade igenom din tråd lite. o funderade på vad denna heter??

[ATTACH=CONFIG]60769[/ATTACH]

Det är en grön stjärnpolyp den är indragen på fotot men annars liknar den en gräsmatta . sprider sig snabbt

• Svar 85
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

Postat

Tackar så mycket .. Funderar på att införskaffa mig ett större kar men måste nog först diskutera detta med min bättre hälft ..

Eller kanske få tillstånd att sätta upp en burk till . Det börjar bli lite trångt mellan korallerna nu .

Postat
Läckert! en större burk brukar lösa problemen när de börjar bli trångt :)

ja det är just den tanken jag också har i huvudet !! att större burk löser många problem , men det kan nog även ställa till en del problem i sämjan här hemma också ..

men som med allt annat så tar vi en dag i tagen och låter henne mogna lite i tanken =)

• 3 månader senare...
Postat

Även dags för en lite uppdatering med foto på mitt stora kar . Där har tillkommit lite mer koraller , så nu e det verkligen trångt =)

post-5225-14468923441747_thumb.jpg

post-5225-1446892344195_thumb.jpg

post-5225-1446892344215_thumb.jpg

post-5225-14468923442339_thumb.jpg

Postat
Jäkligt snyggt kar! Ser väldigt stort ut!

Med vänlig hälsning, Manne

Sent from my iPhone using Tapatalk

Tackar så mycket , ja man kan få plats med mycket på liten yta =)

Postat
Super snyggt. Du har helt klart det snyggaste saltkaret jag sett....

Och jag som igentligen inte tycker det är så snyggt =) tackar tackar

• 2 månader senare...
Postat

Tackar tackar ! vi får väl se om det går åt skogen sen när jag köper mitt nya kar . känns lite osäkert att riva ett välfungerade kar. känns som om det är mycket som kan gå fel .. men men vi får väl hålla tummarna att det går bra .

Postat

Fint Micke!

Ser nästan ut som du behöver uppgradera karet lite.. Väldans fullt eller ? :):):)

Med vänlig hälsning, Manne

Sent from my iPad 2 using Tapatalk

• Skapa Ny...