salta wille Postat 18 augusti 2010 Postat 18 augusti 2010 Ta med er fraggar till auktionen på mötet! Alltid populärt! Citera
Halogen Postat 18 augusti 2010 Postat 18 augusti 2010 Jag siktar på att komma. / Hälsningar Pär Citera
MattiasN Postat 19 augusti 2010 Postat 19 augusti 2010 är väldigt intresserad, men har svårt att redan säga att jag kan.... Hur pass säker bör man vara innan man svarar ja i omröstningen? Citera
Norberg Postat 20 augusti 2010 Författare Postat 20 augusti 2010 Jag måste medela att vi tyvärr kommer att ställa in seminariet..Vi hade förhoppningar att vi skulle reda ut detta ekonomiskt men som det ser ut nu finns ingen möjlighet att klara av detta utan att gå med förlust.Så tyvärr kommer vi inte att få möjligheten att lyssna på spännande föredrag, kika på minimässa och mötas i intressanta samtal denna höst.mvhTommy NorbergLinköpings Akvarieförening Citera
MattiasN Postat 20 augusti 2010 Postat 20 augusti 2010 ah det var riktigt trist! Ett riktigt bra initiativ, men kan tänka mig att det är svårt att få ihop.... Citera
Norberg Postat 20 augusti 2010 Författare Postat 20 augusti 2010 ah det var riktigt trist! Ett riktigt bra initiativ, men kan tänka mig att det är svårt att få ihop....alla föreläsningar inställda?Skulle alla som tyckte det var intressant komma skulle vi inte ha några problem att genomföra, men nu tror vi inte att det kommer tillräckligt många. Hela aktiviteten är inställd! Citera
a.nilson Postat 20 augusti 2010 Postat 20 augusti 2010 Jag är också mycket intresserad!Dessutom vet jag en till i "byn" som säkert skulle tycka det var kul, men han (Manne) får ju självklart svara för sig själv.Det jag vill ha sagt är, att det förvånar mig om det bara blir en bil från Skåne.sannolikheten är nog stor att det blir minst 2 bilar alt en tågvagn med saltizar. Citera
Norberg Postat 20 augusti 2010 Författare Postat 20 augusti 2010 (ändrat) Tyvärr vill inte vi riskera att gå back och kan inte chansa på att köra detta evangemang.Så tyvärr a.nilson , men uppskattar att ni ville komma några. Ändrat 20 augusti 2010 av Norberg Citera
DSB Postat 20 augusti 2010 Postat 20 augusti 2010 Synd, skulle just till att boka hotell. Tur att jag gick in på guiden först Citera
_Manne_ Postat 20 augusti 2010 Postat 20 augusti 2010 lite tråkigt nu när man kollade möjligheterna till denna resa.. Citera
Ferngren Postat 20 augusti 2010 Postat 20 augusti 2010 Aj då. Jag som precis kunnat avboka annat och skulle ändra mitt nej till ett ja...Synd för det hade varit kul att lyssna och träffa så många likasinnade. Citera
salta wille Postat 20 augusti 2010 Postat 20 augusti 2010 (ändrat) Visst det är jättetråkigt att det inte kan bli av. "Bara" 24 som visat intresse hittils och då mäktar vi inte med att flyga in 2 pers från USA och 1 från Belgien.Vi får väl försöka nästa år igen.Men Linköpings akvarieförening har ett annat salt program på GLäs mera här https://www.saltvattensguiden.se/forumet/showthread.php?p=350397#post350397 Ändrat 20 augusti 2010 av salta wille Citera
Laggeman Postat 20 augusti 2010 Postat 20 augusti 2010 Jag tror att det saknades iaf en kategori: "Jag vill gärna komma, men vet ännu inte om det går" eller något sådant. Ett rent ja eller nej blir väldigt begränsat, speciellt i en intressekoll. I mitt fall fanns intresset, men eftersom inget av valen var något jag fann lämpligt att kryssa i, så uteblev min röst. Citera
a.nilson Postat 20 augusti 2010 Postat 20 augusti 2010 För att locka upp oss skåningar ändå så vore det kul att veta vad som kommer stå på schemat nu när föreläsningarna inte blir av. Citera
Norberg Postat 21 augusti 2010 Författare Postat 21 augusti 2010 För att locka upp oss skåningar ändå så vore det kul att veta vad som kommer stå på schemat nu när föreläsningarna inte blir av.Anders hela dagen är inställd! Citera
Perk Postat 21 augusti 2010 Postat 21 augusti 2010 Synd, man skulle med andra ord besökt forumet lite frekventare . Programmet lät mycket intressant och jag hade garanterat kommit. Kan man inte fixa så att det går ut ett nyhetsbrev vid händelser som detta? (eller är det nån inställning man kan göra).Hoppas ni som försökt arrangerat detta inte ger upp och att det blir ett nytt tillfälle!Kanske kan man göra nån form av förskottsbetalning för att garantera att det hela går runt. Citera
Norberg Postat 21 augusti 2010 Författare Postat 21 augusti 2010 Per som det ser ut nu kommer det inte att bli några fler försök med någon liknande aktivitet.Många vill äta kakan men det är få som vill baka den!Det är en stor ekonomisk risk för en förening att dra ett sådant här evangemang och det finns mycket små möjligheter till säkerhetsbälte. Citera
Andreas N Postat 21 augusti 2010 Postat 21 augusti 2010 akk vad synd 8/ Jag förstår vilka risker det innebär för er som förening och klandrar er inte för att ni ställer in. Citera
petnym Postat 21 augusti 2010 Postat 21 augusti 2010 Ojdå, det låter som att det ligger mer bakom än bara för få svarande i denna intressekoll... Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.