Gå till innehåll

Intressekoll Saltseminarium 30/10 i Linköping. OBS, SEMINARIET ÄR INSTÄLLT!


Norberg

Kommer du till Saltvattensseminariet i Linköping 30/10  

38 användare har röstat

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Rekommenderade inlägg

  • Svar 55
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Jag måste medela att vi tyvärr kommer att ställa in seminariet..

Vi hade förhoppningar att vi skulle reda ut detta ekonomiskt men som det ser ut nu finns ingen möjlighet att klara av detta utan att gå med förlust.

Så tyvärr kommer vi inte att få möjligheten att lyssna på spännande föredrag, kika på minimässa och mötas i intressanta samtal denna höst.

mvh

Tommy Norberg

Linköpings Akvarieförening

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

ah det var riktigt trist! Ett riktigt bra initiativ, men kan tänka mig att det är svårt att få ihop....
alla föreläsningar inställda?

Skulle alla som tyckte det var intressant komma skulle vi inte ha några problem att genomföra, men nu tror vi inte att det kommer tillräckligt många.

Hela aktiviteten är inställd!

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är också mycket intresserad!

Dessutom vet jag en till i "byn" som säkert skulle tycka det var kul, men han (Manne) får ju självklart svara för sig själv.

Det jag vill ha sagt är, att det förvånar mig om det bara blir en bil från Skåne.

sannolikheten är nog stor att det blir minst 2 bilar alt en tågvagn med saltizar.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Visst det är jättetråkigt att det inte kan bli av. "Bara" 24 som visat intresse hittils och då mäktar vi inte med att flyga in 2 pers från USA och 1 från Belgien.

Vi får väl försöka nästa år igen.

Men Linköpings akvarieförening har ett annat salt program på G

Läs mera här https://www.saltvattensguiden.se/forumet/showthread.php?p=350397#post350397

Ändrat av salta wille
Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tror att det saknades iaf en kategori: "Jag vill gärna komma, men vet ännu inte om det går" eller något sådant. Ett rent ja eller nej blir väldigt begränsat, speciellt i en intressekoll. I mitt fall fanns intresset, men eftersom inget av valen var något jag fann lämpligt att kryssa i, så uteblev min röst.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Synd, man skulle med andra ord besökt forumet lite frekventare :(. Programmet lät mycket intressant och jag hade garanterat kommit. Kan man inte fixa så att det går ut ett nyhetsbrev vid händelser som detta? (eller är det nån inställning man kan göra).

Hoppas ni som försökt arrangerat detta inte ger upp och att det blir ett nytt tillfälle!

Kanske kan man göra nån form av förskottsbetalning för att garantera att det hela går runt.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Per som det ser ut nu kommer det inte att bli några fler försök med någon liknande aktivitet.

Många vill äta kakan men det är få som vill baka den!

Det är en stor ekonomisk risk för en förening att dra ett sådant här evangemang och det finns mycket små möjligheter till säkerhetsbälte.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...