Gå till innehåll

Andreas 800l rev


Andreas N

Rekommenderade inlägg

  • Svar 490
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

Tackar så mkt :)

Jo förresten.... Manne. -flak montin från senaste träffen på sj f museet växer på bra men jag har ej hittat en lämplig plats för den än så den står fortf på botten..... Den är iaf lila med lysande blå polyper.

Härligt! Att den trivs! Min egen växer kanon , dock inte blå polyper.. Kör inte UL nivåer direkt.. Någonstans borde du kunna klämma in den! Är ju en supersnygg rackare även om du nu verkar vara en acro samlare ;)

Mvh Manne

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Ja en blå med lite röd-lila inslag med en diameter på 20+ cm och en turqiose-orange i ungefär samma storlek. Sedan har jag ju hyacinthusen som är närmare 30. Jag har även en som är silvrig men den dog nästan i somras så nu finns bara ett par små grenar i liv på den.... Men den lever :)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 veckor senare...

skulle säga lokani på den frågan. Den har börjat visa sin riktig färg det senaste efter att ha stått väldigt illa placerad tidigare. Väldigt fint ljusgrön nästan beige i stammen med gröna polyper. kolonin är nog 15cm ca nu och börja med 1 cm liten topp jag rädda från en kompis koloni för ca 3 år sedan.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...