Gå till innehåll

Andreas 800l rev


Andreas N

Rekommenderade inlägg

  • Svar 490
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

Tyckte det börja bli lite för mkt bråte i förrådet där jag har mina akv grejer.... Har slängt massa flaskor redan men hitta dessa nerstoppade bland påsar och tomma hinkar.

Inget jämnfört med vad jag hade innan jag började sälja av ;) Räknade zeovit produkter för över 6000kr nypris :(

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Näää var fel.... Den gröna korallen inköptes 2011-08-14 och är den andra korallen i inlägg 125. Det som är lustigt är att den andra korallen (Bild 1 i samma inlägg 125)jag köpte samma dag och var större vid inköpstillfället nu dryga 2 år senare bara är 1/3del så stor....

attachment.php?attachmentid=61137&stc=1&thumb=1&d=1313343698

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag går i funderingar på att starta med zeovit metoden i mitt akvarie. Är det dömmt att misslyckas eller kan man lyckas i ett kar som gått med andra system i över 4 år.

Jag tänkte starta med att få grepp om hur allt funkar. Jag har en KZ reaktor small där jag får plats med 2 liter sten. Sedan blir det väl Z -start 3 ,zeo food och zeobac. kör ju redan nu kol konstant i reaktor. vad mer för zeo preparat skall jag ha för o hålla det lagom i uppstart?

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...