akutmottagning Postat 23 maj 2012 Författare Dela Postat 23 maj 2012 hanen är mycket mindre färgad ser inte alls ut som honorna om jag fårstår det rätt Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
stigigemla Postat 23 maj 2012 Dela Postat 23 maj 2012 Squamipinnis har ett mycket stort utbredningsområde med olika färgformer. Men det är hanarna som skiljer sig mest. Den största brukar färga om till hane vid 8 - 10 cm storlek. Det beror på akvariestorlek, andra fiskar och lite på hur många de är. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
akutmottagning Postat 23 maj 2012 Författare Dela Postat 23 maj 2012 Squamipinnis har ett mycket stort utbredningsområde med olika färgformer. Men det är hanarna som skiljer sig mest. Den största brukar färga om till hane vid 8 - 10 cm storlek. Det beror på akvariestorlek, andra fiskar och lite på hur många de är.trodde dessa va könsbrstämda vid födsel och i denna sorten jag vissa bild på att hanen är mer rödaktig och dassigare i färgen " tråkigare" Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
akutmottagning Postat 25 juni 2012 Författare Dela Postat 25 juni 2012 lite nytt i karet, 2 av clownerna bor på heltid i anemonen den 3 är där imellanåt så hoppas den flyttar in snarast på heltid sen nån annan skoj bild Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
freddi36 Postat 25 juni 2012 Dela Postat 25 juni 2012 Fina clowner och anemon! Vitbröstad kirurg tycker jag är den snyggaste kirurgen, hoppas du lyckas bra med den Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Laggeman Postat 25 juni 2012 Dela Postat 25 juni 2012 Får hoppas att du lyckas bra med anemonen, den var riktigt läcker i färgen! Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
ulfsa Postat 25 juni 2012 Dela Postat 25 juni 2012 Ja anemonen var riktigt fin. Precis köpt min första anemon idag, Bubble Tip. Hoppas påbonding mellan den o clownerna. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
MaddeI Postat 26 juni 2012 Dela Postat 26 juni 2012 Håller med föregående talare, riktigt snygg anemon och fina clowner! Sen gillar jag dina squamipinnis, de är så grymt vackra! Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
akutmottagning Postat 10 augusti 2012 Författare Dela Postat 10 augusti 2012 prova på lite foto tyckte det va längesedan jag uppdaterade hoppas bilderna är sevärda Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
freddi36 Postat 10 augusti 2012 Dela Postat 10 augusti 2012 Väldigt sevärda skulle jag vilja säga! Vad heter korallen på bild 3? Bilden på din Pocillopora damicornis (Tror jag det är iallafall. Bild 8) Är väldigt fin, polyperna är väldigt fina Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
akutmottagning Postat 10 augusti 2012 Författare Dela Postat 10 augusti 2012 Väldigt sevärda skulle jag vilja säga! Vad heter korallen på bild 3? Bilden på din Pocillopora damicornis (Tror jag det är iallafall. Bild 8) Är väldigt fin, polyperna är väldigt fina Tackar jadu det är en acropoa av något slag ka faktiskt inte hela namnet på den Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Wiking Postat 10 augusti 2012 Dela Postat 10 augusti 2012 Nu var du blygsam, bilderna är riktigt bra:) Och snyggt är det också Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
MaddeI Postat 10 augusti 2012 Dela Postat 10 augusti 2012 Mycket sevärda, Sebastian! Fina bilder och fint kar! Är ju väldigt svag för macrobilder och Ricordeor, så bild 3, 4 och 7 är favoriter! /Madde Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Stensson Postat 10 augusti 2012 Dela Postat 10 augusti 2012 Snygg setup Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Fildur Postat 10 augusti 2012 Dela Postat 10 augusti 2012 Riktigt fint. Första bilden är kanon, väldigt fin helhet! Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
akutmottagning Postat 11 augusti 2012 Författare Dela Postat 11 augusti 2012 Är nästan omöjligt i royalblue ljus att få till bilder konstaterade jag igår kväll får rödaktig skuggning fast man ändrar vit balans är säkert handhavande fel blir till att prova mer Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
akutmottagning Postat 13 augusti 2012 Författare Dela Postat 13 augusti 2012 lite värdenca 410kh 7mg 1500nitrate 1phosphat 0 Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Laggeman Postat 13 augusti 2012 Dela Postat 13 augusti 2012 Hur snyggt som helst! Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
akutmottagning Postat 13 augusti 2012 Författare Dela Postat 13 augusti 2012 konstiga är att mitt kh villdropa och stanna vid 6.4 ökade salthalten till 1.025 från 1.024 skulle vilja jigga runt 8, som det e nu känns det lite felbalancerat Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Leif Holmqvist Postat 13 augusti 2012 Dela Postat 13 augusti 2012 Snyggt kar. kör du dinaradion,s på max ?MVH: Leif. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
akutmottagning Postat 13 augusti 2012 Författare Dela Postat 13 augusti 2012 Snyggt kar. kör du dinaradion,s på max ?MVH: Leif.vet fakftisktinte om dom va på max när bilden togs. ljuset gör sig inte rättvist på bild Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
LN21 Postat 13 augusti 2012 Dela Postat 13 augusti 2012 Riktigt snyggt akvarium du har där. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
akutmottagning Postat 30 augusti 2012 Författare Dela Postat 30 augusti 2012 ni so kollar i denna tråd informerar att om något är avintresse kan fraggar ordnas på det mästa:).annars snurrar karet på musslan springer runt som bara den i sanden flyttar sig 2 til 3 cm dagligen nya vortechen ärfantastisk mensom alla vet låter dom endel. men på nya bygget kommer dom varai möblen med ljudämpande plattor då blir det tystare. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
patrikk Postat 31 augusti 2012 Dela Postat 31 augusti 2012 Riktigt snyggt tyckte om din aquascaping. Ang Din snygga anemon vilken är det och vilken färg skulle du säga att den har om inte bilderna gör färgerna rättvisa?Sent from my iPhone using Tapatalk Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
akutmottagning Postat 31 augusti 2012 Författare Dela Postat 31 augusti 2012 anemonen gör sig gansk bra på bildn den är riktigt lila enligt migRiktigt snyggt tyckte om din aquascaping. Ang Din snygga anemon vilken är det och vilken färg skulle du säga att den har om inte bilderna gör färgerna rättvisa?Sent from my iPhone using Tapatalk Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg