alvarbengtsson Postat 14 oktober 2010 Postat 14 oktober 2010 När jag fick tanken första gången att jag ville göra ett västkustakvarie så möttas jag med en massa svårigheter från alla olika människor. Men nu när jag har kylning av en kylplatta från ett kylskår och en liten skummare så är det inte alls svårt att sköta det... byta vatten ibland ge de lite mat ibland. men annars lättare att sköta än guppys Man ska inte avstå från att fixa ett västkustakvarie om man vill kylskåpsmetoden med plattan i akvariet är det bästa jag har sett den ROSTAR INTE SÖNDER !!!!
adddo Postat 15 oktober 2010 Postat 15 oktober 2010 Hur länge har du haft den plattan i karet? För som jag förstår det så har du den inuti karet?Bilder e kul?
stigigemla Postat 15 oktober 2010 Postat 15 oktober 2010 Jag hade så i 4 år på 70- talet. Slutade när kompressorn gick sönder.
herrGreen Postat 15 oktober 2010 Postat 15 oktober 2010 Låter väldigt intressant, bilder vore väldigt kul!
Laggeman Postat 15 oktober 2010 Postat 15 oktober 2010 Låter väldigt intressant, bilder vore väldigt kul!https://www.saltvattensguiden.se/forumet/showthread.php?t=35545
Slanten Postat 15 oktober 2010 Postat 15 oktober 2010 Kul att det fungerar! Har du kvar din svarta smörbult?Ett litet tips är att ha bara en tråd här på forumet om ditt akvarium, så blir det lättare att läsa för alla oss andra
alvarbengtsson Postat 16 oktober 2010 Författare Postat 16 oktober 2010 jag har haft plattan i ett par månader nu och det funkar perfekt Nej den svarta smörbulten är i havet nu så jag har en massa andra roliga djur nu. Ja plattan är i karet
herrGreen Postat 2 februari 2011 Postat 2 februari 2011 Jag skrev i din andra tråd, men postar här med, jag skulle bli väldigt glad om du hade någon beskrivning på hur du tog loss kylskåpsplattan och var restvärmen tar vägen etc?
Rekommenderade inlägg