NephruruS Postat 6 mars 2011 Postat 6 mars 2011 Snygg xanthurum/s! Det är verkligen min favorit kirurg bland dem jag haft så det lär det bli en ny sen när man hittat sig ett nytt kar! Citera
Ted-m Postat 6 mars 2011 Postat 6 mars 2011 Ett av inköpen som troligast kommer att bli i morgon.Jäkla nice.Hur går det med det andra i karet då?inga problem som dykt upp? Citera
Spindelmannen Postat 6 mars 2011 Författare Postat 6 mars 2011 Jag har fått kiselalger i grusen, som jag inte gillar.... Nu ser jag oxå, att Kirurgen har fått tre vita prickar på sig, så jag får nog låna Dannys uvc tror jag... Citera
Spindelmannen Postat 8 mars 2011 Författare Postat 8 mars 2011 Kirugen är nu utan prickar, utan att jag kört med uvc. Såg i en annan tråd, att dom kunden få "stress prickar", hoppas nu att det va de och att dom inte kommer tillbaka. Citera
_Manne_ Postat 8 mars 2011 Postat 8 mars 2011 Kirugen är nu utan prickar, utan att jag kört med uvc. Såg i en annan tråd, att dom kunden få "stress prickar", hoppas nu att det va de och att dom inte kommer tillbaka.Bara att gratulera till ett fint inköp Jonas! Nu hoppas vi att pricken inte hittar till ditt kar igen Mvh manneSent from my iPhone using Tapatalk Citera
Spindelmannen Postat 8 mars 2011 Författare Postat 8 mars 2011 Min Mandarin har blivigt "blyg" och det ser ut som någon/något har bitit honom i bröst fenorna. Kan det vara Kirugen eller är det något annat som "fräter" på fenorna...??Innan var han alltid framme, när det var mat dax, men nu vågar han inte... Citera
stigigemla Postat 8 mars 2011 Postat 8 mars 2011 Jag hade en palettkirurg som tuggade på mandarinens stjärtfena någon månad. Men det slutade lika oväntat som det började. Citera
Spindelmannen Postat 9 mars 2011 Författare Postat 9 mars 2011 Då hoppas jag att min Kirurg slutar, om det nu är han.... Citera
Spindelmannen Postat 17 mars 2011 Författare Postat 17 mars 2011 Ny fisk i karet Eld dvärgkejsare. Utslagen Cany cane och min Xanthurum... Citera
_Manne_ Postat 17 mars 2011 Postat 17 mars 2011 Ser bra ut Jonas ! Härligt utslagen candy!Mvh manneSent from my iPhone using Tapatalk Citera
Spindelmannen Postat 17 mars 2011 Författare Postat 17 mars 2011 Jag har ju köpt den av dig....Min Kirurg är mindre glad över att fått en ny "polare", försöker ge Kejsaren ett nyp, om den kan.... Citera
Spindelmannen Postat 24 mars 2011 Författare Postat 24 mars 2011 Vet inte riktigt vilken sort det är, men en Zoanthus måste det vara i alla fall.... Citera
_Manne_ Postat 24 mars 2011 Postat 24 mars 2011 Zoantus är det givetvis! Och riktigt fina sådana! Din friggo bor fortfarande i min hall.. Missade det när du o Danny skulle dra hemåt från mötet..Mvh manneSent from my iPhone using Tapatalk Citera
Spindelmannen Postat 10 april 2011 Författare Postat 10 april 2011 Enligt säljaren, så ska detta vara en BTA...Kan det stämma...??Jag hittar ingen BTA på nätet, som liknar min.... Citera
Edward Postat 10 april 2011 Postat 10 april 2011 Det där är ingen BTA jag hade nog mer sagt att det är en H Magnifica Citera
Nordin Postat 10 april 2011 Postat 10 april 2011 Jajjemän det är en H.Magnifica, har en tendens att bli stora Citera
Spindelmannen Postat 10 april 2011 Författare Postat 10 april 2011 Det låter ju inte bra, då kommer jag att få en jätte i mitt lilla kar....Den är inte så stor under dagen, som det ser ut nu, men på kvällen, så sväller den upp när jag släcker ner lite....Då har jag något, som måste säljas lite senare då.... Citera
Spindelmannen Postat 10 april 2011 Författare Postat 10 april 2011 Nu har jag hittat bilder på en H.Magnifica, visst är det en sådan jag har i karet...Tack för hjälpen.... Citera
Spindelmannen Postat 29 april 2011 Författare Postat 29 april 2011 Har nu bytt in min förra Anemon och köpt en ny, denna gången en BTA....Har även köpt mig en Eldräka och fem Chromis Citera
Spindelmannen Postat 16 maj 2011 Författare Postat 16 maj 2011 Har problem med bruna kiselalger som nu har börjar komma på stenarna oxå, så något stämmer inte, men alla koraller och fiskar mår bra, förutom anemonen som inte verkar må bra. Den drar ihop sig och kryper in i sin håla. Hur ska jag få bort detta bruna skit.....?? Citera
Husvagn Postat 28 september 2011 Postat 28 september 2011 Här hade det inte hänt något på ett tag.. Fint kar Jonas! Citera
Spindelmannen Postat 2 oktober 2011 Författare Postat 2 oktober 2011 Det är rätt Andreas, här har det inte uppdaterats upp lite nya bilder kanske.. Du är välkommen hit, om du är sugen... på ett tag..... Jag får väl ta och lägga Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.