frepet Postat 10 juli 2014 Författare Postat 10 juli 2014 Riktigt snyggt! Har inte hunnit läsa hela tråden, kör balling, vattenbyten eller annan metod för att hålla bra värden?Tackar! Ja balling kör jag och jag försöker göra ett vattenbyte på 10-15% iaf en gång i månaden, helst två. Det är egentligen det enda jag gör, jag har iofs en liten påse med aktivt kol/fosfat remover i också. Citera
frepet Postat 4 augusti 2014 Författare Postat 4 augusti 2014 Detta blir den scape jag kör ett tag. Jag skall fylla på med ny sand också, så det kan väl hända att det blir lite ändringar innan man är klar ändå. Ingen jättetydlig bild men det är vad jag kan visa upp just nu. Mvh/F Citera
frepet Postat 5 oktober 2014 Författare Postat 5 oktober 2014 Lite bilder från veckan som gick. /F Citera
boman Postat 5 oktober 2014 Postat 5 oktober 2014 Håller med snyggt och välstädat ger riktigt läckert intryck. Citera
frepet Postat 5 oktober 2014 Författare Postat 5 oktober 2014 Jag tackar ödmjukast för era vänliga ord! Citera
frepet Postat 22 oktober 2014 Författare Postat 22 oktober 2014 En liten iPhonefilm som jag tog för ett par kvällar sedan.http://youtu.be/m9wG-024FXM/F Citera
frepet Postat 13 januari 2015 Författare Postat 13 januari 2015 Kanske inte så stor skillnad mot förra filmen, men det har hänt lite lite iaf. Citera
Mr_Ewing Postat 14 januari 2015 Postat 14 januari 2015 Jättefint kar du har - jag tyckte nog att det har växt en hel del sen förra filmen. Citera
frepet Postat 21 januari 2015 Författare Postat 21 januari 2015 Tack! Ja det kanske har hänt en del ändå, man blir lätt hemmablind. Jättefint kar du har - jag tyckte nog att det har växt en hel del sen förra filmen. Citera
frepet Postat 21 januari 2015 Författare Postat 21 januari 2015 Tackar för de orden! Otroligt fint Citera
frepet Postat 4 augusti 2015 Författare Postat 4 augusti 2015 Flyttade i april/ maj så blev lite ny aquascape igen. Har lagt upp ett kort klipp från i juni på youtube ifall någon är nyfiken. http://youtu.be/6FvLKmQLHEw Citera
frepet Postat 9 augusti 2015 Författare Postat 9 augusti 2015 Tack alla! Har inte varit hemma så mycket under sommaren så kommer få jobba lite med karet nu ett tag för att få det så fint som möjligt. Jag tänker närmast på regelbundna vattenbyten och övervakande av vattenvärden så att de håller sig stabila. Jag har knappt mätt alls på flera månader utan mest gått på känsla och även om jag sett att korallerna visar på missnöje. Måste även ändra om lite på cirkulationen då det verkar vara lite för lite så sina ställen samt göra lite tuffa beslut om koraller. Citera
frepet Postat 28 september 2015 Författare Postat 28 september 2015 Det var längesedan jag la upp några bilder nu. Har dock inte orkat fota med riktiga kameran på ett tag så det får bli ett par mobilbilder från i helgen. /F Citera
Rameau Postat 28 september 2015 Postat 28 september 2015 Grymt vackert, är den en acro längst upp i vänstra hörnet? Citera
frepet Postat 28 september 2015 Författare Postat 28 september 2015 Grymt vackert, är den en acro längst upp i vänstra hörnet?Tack!Om du menar den gröna så ja. Jag kommer inte ihåg namnet på den men efter lite googlande så tycker jag acropora tenius passar bäst in, så jag tror det är en sån. Topparna blir iaf fint blåa när den växer och mår bra./F Citera
Rameau Postat 28 september 2015 Postat 28 september 2015 Ja precis, okej väldigt snyggt med stora kolonier! Citera
frepet Postat 17 oktober 2015 Författare Postat 17 oktober 2015 Lekte med min gopro för ett litet tag sedan och detta blev resultatet. /F Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.