Akvarielagret Postat 3 december 2010 Postat 3 december 2010 tänk om alla som skrev i denna tråd sponsrade forumet med en 50 lapp per inläggsjälvklart ska Danskar betala lika mycket i Danskaefter detta kommer jag nu att bli sponsoroch köpa av dom som drar ner brallorna mestCF
BroderIsak Postat 3 december 2010 Postat 3 december 2010 tänk om alla som skrev i denna tråd sponsrade forumet med en 50 lapp per inläggDå skulle Forumet till och med kanske gå med vinst;)
Christer T Postat 3 december 2010 Postat 3 december 2010 tänk om alla som skrev i denna tråd sponsrade forumet med en 50 lapp per inläggsjälvklart ska Danskar betala lika mycket i Danskaefter detta kommer jag nu att bli sponsoroch köpa av dom som drar ner brallorna mestCFVad för dig hit Christer? Blir det salt i nya butiken?
Bygert Postat 3 december 2010 Postat 3 december 2010 Jag får väl säga att det där om jag bevisat om Ted eller nån annan har fel, det tycker inte jag är nåt så spännande tema. Ted är en viktig kille för hobbyn som jag nån gång när jag råkar passera och klockan inte är tre på natten eller så har tänkt hemsöka (om jag nu blir insläppt) och jag är inte intresserad av några bråk med varken honom eller nån annan.Vi håller på att diskutera oss fram till vad som gäller i en del frågor där svaren långt ifrån är självklara och då är det inte så konstigt om somligt behöver tragglas en del med och det finns oklarheter som efterhand förhoppningsvis reds ut. När sen dammet lagt sig så hoppas ju jag att det inte skall behöva vara några sura känslor kvar.Det skall normalt sitta en skylt på kommersiella djurtransporter men den kan vara onödig när man kör djur i en personbil.Skall vi ta och lägga på en rem nu så vi kommer upp i tusen inlägg?
Christer T Postat 3 december 2010 Postat 3 december 2010 Ha ha ha ha.. Ni vill ha bevis alltså.Hmm intressant bild. Men vi kan väl få se med egna ögon?
Akvarielagret Postat 3 december 2010 Postat 3 december 2010 Vad för dig hit Christer? Blir det salt i nya butiken?Denna tråd är helt överlägsenden har alltfrågan är vem som är vinnarejag trorSvgDo som försöker något nytt utan att veta allt viktigtförlorareRyggdunkare samt dom negativa
BroderIsak Postat 3 december 2010 Postat 3 december 2010 Hmm intressant bild. Men vi kan väl få se med egna ögon? Kan bli lite problem med det just nu;);) Kan vi vänta ett tag tills det har liksom växt tills sig lite......Skämt å sido. Detta var en gammal bild på burken. Den ligger väldigt nere just nu min burk. Skall bygga om en del samt kanske byta till nån ny typ efter som jag har haft hörn burk nu i 8år. Vore kul att få prova på nåt nytt
Akvarielagret Postat 3 december 2010 Postat 3 december 2010 Det skall normalt sitta en skylt på kommersiella djurtransporter men den kan vara onödig när man kör djur i en personbil.Hästtransporter är personbilmedansmin Lastbil är på 3000kg och har 20m3.....den är B kort
danielj75 Postat 3 december 2010 Postat 3 december 2010 Jag får väl säga att det där om jag bevisat om Ted eller nån annan har fel, det tycker inte jag är nåt så spännande tema. Ted är en viktig kille för hobbyn som jag nån gång när jag råkar passera och klockan inte är tre på natten eller så har tänkt hemsöka (om jag nu blir insläppt) och jag är inte intresserad av några bråk med varken honom eller nån annan.Vi håller på att diskutera oss fram till vad som gäller i en del frågor där svaren långt ifrån är självklara och då är det inte så konstigt om somligt behöver tragglas en del med och det finns oklarheter som efterhand förhoppningsvis reds ut. När sen dammet lagt sig så hoppas ju jag att det inte skall behöva vara några sura känslor kvar.Det skall normalt sitta en skylt på kommersiella djurtransporter men den kan vara onödig när man kör djur i en personbil.Skall vi ta och lägga på en rem nu så vi kommer upp i tusen inlägg?Tusen inlägg skall väl inte vara nått problem, bara att elda på diskutionen lite. Känns som det mesta är sagt i tråden. En del tycker att DO och vad de verkar som även KZ är oseriösa/olämpliga? Förstår tankarna på att handla lokalt men som sagt det är lättare att handla lokalt om man har kortare än 15 mil till närmaste saltbutik! De som tycker mest "illa" om näthandel (Do) verkar finnas i stockholm och Götet med x antal salt butiker inom någon timme.Så alla Seriösa svenska handlare vad tänker ni göra för att fylla tomrummet, för jag kan garantera att gör inte ni eller DO det, så kommer det förr eller senare någon aktör som fyller tomrummet!//Daniel
Akvarielagret Postat 3 december 2010 Postat 3 december 2010 Haloj Cf välkommen till guiden.Jag har varit här skitlänge
LN21 Postat 3 december 2010 Postat 3 december 2010 ahh ödmjuk som vanligt,,,hoppas att vi kan tjata lite i april på stämman.
Akvarielagret Postat 3 december 2010 Postat 3 december 2010 Vad för dig hit Christer? Blir det salt i nya butiken?Känns opassande att säga att min butik kommer att bli störst i Sverigemen tackar som frågar
BroderIsak Postat 3 december 2010 Postat 3 december 2010 Jag har varit här skitlängeMen inte så mycket då...
Akvarielagret Postat 3 december 2010 Postat 3 december 2010 ahh ödmjuk som vanligt,,,hoppas att vi kan tjata lite i april på stämman.Ska du också sitta på honörsbordet........skojade bara kul att träffas därCF
BroderIsak Postat 3 december 2010 Postat 3 december 2010 Känns opassande att säga att min butik kommer att bli störst i Sverigemen tackar som frågarNåt jag har missat eller ?
Akvarielagret Postat 3 december 2010 Postat 3 december 2010 Nåt jag har missat eller ?Inte så mycket men vi är mycket närmare varann nu
BroderIsak Postat 3 december 2010 Postat 3 december 2010 Inte så mycket men vi är mycket närmare varann nuVart är det nu då, Fjärilshuset eller har du skaffat nåt nytt till
Akvarielagret Postat 3 december 2010 Postat 3 december 2010 Vart är det nu då, Fjärilshuset eller har du skaffat nåt nytt tillvi ska inte döda tråden
Bygert Postat 3 december 2010 Postat 3 december 2010 Det skall normalt sitta en skylt på kommersiella djurtransporter men den kan vara onödig när man kör djur i en personbil.Hästtransporter är personbilmedansmin Lastbil är på 3000kg och har 20m3.....den är B kortHästtransporter om vi menar samma sak är ett släpfordon och din lastbil är med all sannolikhet registrerad som lätt lastbil. Ingendera är personbil och alltså blir det till att skruva på en djurtransportskylt.
Bygert Postat 3 december 2010 Postat 3 december 2010 Känns opassande att säga att min butik kommer att bli störst i Sverigemen tackar som frågarDet finns väl så långt jag förstått saken åtminstone tre butiker som är störst i Sverige, finns det verkligen utrymmer för en till?
Akvarielagret Postat 3 december 2010 Postat 3 december 2010 Hästtransporter om vi menar samma sak är ett släpfordon och din lastbil är med all sannolikhet registrerad som lätt lastbil. Ingendera är personbil och alltså blir det till att skruva på en djurtransportskylt.Varför skulle då yrkesmässig personbil klara sigeller ville du bara mästra
Akvarielagret Postat 3 december 2010 Postat 3 december 2010 Det finns väl så långt jag förstått saken åtminstone tre butiker som är störst i Sverige, finns det verkligen utrymmer för en till?Du är nog inte uppdaterad
Bygert Postat 4 december 2010 Postat 4 december 2010 Varför skulle då yrkesmässig personbil klara sigeller ville du bara mästraDet är så det står i reglernaSJVFS 2010:26:1 Varje motordrivet fordon, dock ej personbilar, och släpfordon som innehåller levande djur ska vara försett med skyltar av vilka det framgår att fordonet innehåller levande djur.1:6 Vid tillämpningen av dessa föreskrifter avses medpersonbil: den betydelse som denna beteckning har i lagen (2001:559) om vägtrafikdefinitioner,Varför det är på det viset får du fråga Jordbruksverket, det är inte jag som skrivit reglerna.
Bygert Postat 4 december 2010 Postat 4 december 2010 Du är nog inte uppdateradHar det blivit ännu fler butiker som anser sig vara störst i Sverige så får du ju gärna uppdatera mig.
Rekommenderade inlägg