Genne Postat 9 oktober 2011 Författare Postat 9 oktober 2011 trevlig semester tänk på os när du sitter i baren Tack.Det ska jag göra-rocka- Citera
Lasse Postat 9 oktober 2011 Postat 9 oktober 2011 Ska jag göra Lasse.Om jag får tag på en ska du ha den till dit kar dåJa till mitt nya nanoMVH Lasse Citera
ballsam Postat 26 oktober 2011 Postat 26 oktober 2011 Har du kommit hem, eller har du sökt asyl där borta?Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
Genne Postat 27 oktober 2011 Författare Postat 27 oktober 2011 Har du kommit hem, eller har du sökt asyl där borta?Sent from my iPhone using TapatalkKom hem i natt vore det inte för karet hade jag stannat.Var lite tråkigt att titta in i karet nu när jag kom hem, båda mina musslor och ett par snäckor till var tomma skal:ledsen: Citera
Edward Postat 27 oktober 2011 Postat 27 oktober 2011 Usch alltid lika tråkigt när något sådant händer! Vet du varför det hände? Citera
ballsam Postat 27 oktober 2011 Postat 27 oktober 2011 Usch då.. Hur ser övrigt ut i karet? Vi får ta å dämpa din sorg och ångest med en inköpsrunda ; ) Har ni haft det bra på resan?Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
Genne Postat 27 oktober 2011 Författare Postat 27 oktober 2011 Allt är i toppskick i karet. Börjar bli mer och mer säker på att det finns något i karet som jag inte upptäcker.Det är inte första gången det ränsas bland snäckor i karet, undrar om det kan vara detsamma som även tar musslor.Det får bli en inköpsrunda framåt Samuel. Citera
ballsam Postat 27 oktober 2011 Postat 27 oktober 2011 En fransos kanske. Dom äter väl både snäckor (escargot eller vad dom kallar det) och ostron (som påminner om tridacna). Du har inte hittat nån kvarglömd basker? Bengt å nån mer verkar vara sugna på en runda väster ut. Skulle vara trevligt även om jag inte har nån plats för nåt nytt. Blev det nån dykning?Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
Genne Postat 29 oktober 2011 Författare Postat 29 oktober 2011 Har varit hos Stig i dag fick med mig en underbart vacker Centropyge multifasciata hem.Lägger upp bilder när den behagar vara synlig lite mer. Citera
ballsam Postat 29 oktober 2011 Postat 29 oktober 2011 asch din pirat.. den höll jag på att övertyga frugan om att köpa. den är riiiiiktigt fin.. men jag är inte bitter Citera
Genne Postat 29 oktober 2011 Författare Postat 29 oktober 2011 asch din pirat.. den höll jag på att övertyga frugan om att köpa. den är riiiiiktigt fin.. men jag är inte bitter Synd om dig jag frågar inte frugan, låter bara bli att tala om vad den kostar:lalalalala: Citera
Genne Postat 30 oktober 2011 Författare Postat 30 oktober 2011 Nu har karet varit igång 1 år och det börjar likna något "tycker jag".Skickar med 2 lite sämre bilder tagna i dag och två bilder på mitt senaste inköp (Den är inte så lätt att få på fot ännu) håll till god. Citera
Wiking Postat 30 oktober 2011 Postat 30 oktober 2011 Härliga fiskar Genne, och den nya är jag lite avis på Citera
LN21 Postat 30 oktober 2011 Postat 30 oktober 2011 Grann firre Glenn, ja dreglade över den hos Stig men har liksom fel kar för den fisken.Hoppas att kommer att trivas hos dig:) Citera
_Manne_ Postat 30 oktober 2011 Postat 30 oktober 2011 Grann firre Glenn, ja dreglade över den hos Stig men har liksom fel kar för den fisken.Hoppas att kommer att trivas hos dig:)Lite OT Du har rätt kar men missat tre hinkar salt.. Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPad 2 using Tapatalk Citera
Genne Postat 30 oktober 2011 Författare Postat 30 oktober 2011 Lite OT Du har rätt kar men missat tre hinkar salt.. Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPad 2 using Tapatalk?????????????????????????? Citera
Edward Postat 30 oktober 2011 Postat 30 oktober 2011 Ser ju riktigt bra ut, trevlig liten fisk du fått dig också! Citera
LN21 Postat 30 oktober 2011 Postat 30 oktober 2011 LOL Manne helt rätt:)Jo Glenn ja har ett 4 meters Tanganyika kar, han menar visst att det går att konvertera. Citera
_Manne_ Postat 30 oktober 2011 Postat 30 oktober 2011 Inlägget riktat till Larry.. Därav OT , vet ju att Larry funderar på att utöka saltet.?????????????????????????? Citera
Genne Postat 30 oktober 2011 Författare Postat 30 oktober 2011 Inlägget riktat till Larry.. Därav OT , vet ju att Larry funderar på att utöka saltet.Ante mig senare, men jag är lite trög i dag Citera
Genne Postat 30 oktober 2011 Författare Postat 30 oktober 2011 Har försökt att få med något ex av var sak som finns i karet, men har säkert missat något. Hoppas det finns någon bild av intresse. Citera
Genne Postat 30 oktober 2011 Författare Postat 30 oktober 2011 Härliga fiskar Genne, och den nya är jag lite avis påsnyggt!Grann firre Glenn, ja dreglade över den hos Stig men har liksom fel kar för den fisken.Hoppas att kommer att trivas hos dig:)Ser ju riktigt bra ut, trevlig liten fisk du fått dig också! Tackar skickar med en ny bunt bilder ovan och hoppas ni gillar någon Citera
LN21 Postat 30 oktober 2011 Postat 30 oktober 2011 Svarade i inlägg 320:)Men åter till ditt kar. Din BTA har verkligen växt sen vi var på besök,,,, finfin.Grannt kar. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.