Postat 9 oktober 201113 år Författare trevlig semester tänk på os när du sitter i baren Tack.Det ska jag göra-rocka-
Postat 9 oktober 201113 år Ska jag göra Lasse.Om jag får tag på en ska du ha den till dit kar dåJa till mitt nya nanoMVH Lasse
Postat 26 oktober 201113 år Har du kommit hem, eller har du sökt asyl där borta?Sent from my iPhone using Tapatalk
Postat 27 oktober 201113 år Författare Har du kommit hem, eller har du sökt asyl där borta?Sent from my iPhone using TapatalkKom hem i natt vore det inte för karet hade jag stannat.Var lite tråkigt att titta in i karet nu när jag kom hem, båda mina musslor och ett par snäckor till var tomma skal:ledsen:
Postat 27 oktober 201113 år Usch alltid lika tråkigt när något sådant händer! Vet du varför det hände?
Postat 27 oktober 201113 år Usch då.. Hur ser övrigt ut i karet? Vi får ta å dämpa din sorg och ångest med en inköpsrunda ; ) Har ni haft det bra på resan?Sent from my iPhone using Tapatalk
Postat 27 oktober 201113 år Författare Allt är i toppskick i karet. Börjar bli mer och mer säker på att det finns något i karet som jag inte upptäcker.Det är inte första gången det ränsas bland snäckor i karet, undrar om det kan vara detsamma som även tar musslor.Det får bli en inköpsrunda framåt Samuel.
Postat 27 oktober 201113 år En fransos kanske. Dom äter väl både snäckor (escargot eller vad dom kallar det) och ostron (som påminner om tridacna). Du har inte hittat nån kvarglömd basker? Bengt å nån mer verkar vara sugna på en runda väster ut. Skulle vara trevligt även om jag inte har nån plats för nåt nytt. Blev det nån dykning?Sent from my iPhone using Tapatalk
Postat 29 oktober 201113 år Författare Har varit hos Stig i dag fick med mig en underbart vacker Centropyge multifasciata hem.Lägger upp bilder när den behagar vara synlig lite mer.
Postat 29 oktober 201113 år asch din pirat.. den höll jag på att övertyga frugan om att köpa. den är riiiiiktigt fin.. men jag är inte bitter
Postat 29 oktober 201113 år Författare asch din pirat.. den höll jag på att övertyga frugan om att köpa. den är riiiiiktigt fin.. men jag är inte bitter Synd om dig jag frågar inte frugan, låter bara bli att tala om vad den kostar:lalalalala:
Postat 30 oktober 201113 år Författare Nu har karet varit igång 1 år och det börjar likna något "tycker jag".Skickar med 2 lite sämre bilder tagna i dag och två bilder på mitt senaste inköp (Den är inte så lätt att få på fot ännu) håll till god.
Postat 30 oktober 201113 år Grann firre Glenn, ja dreglade över den hos Stig men har liksom fel kar för den fisken.Hoppas att kommer att trivas hos dig:)
Postat 30 oktober 201113 år Grann firre Glenn, ja dreglade över den hos Stig men har liksom fel kar för den fisken.Hoppas att kommer att trivas hos dig:)Lite OT Du har rätt kar men missat tre hinkar salt.. Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPad 2 using Tapatalk
Postat 30 oktober 201113 år Författare Lite OT Du har rätt kar men missat tre hinkar salt.. Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPad 2 using Tapatalk??????????????????????????
Postat 30 oktober 201113 år LOL Manne helt rätt:)Jo Glenn ja har ett 4 meters Tanganyika kar, han menar visst att det går att konvertera.
Postat 30 oktober 201113 år Inlägget riktat till Larry.. Därav OT , vet ju att Larry funderar på att utöka saltet.??????????????????????????
Postat 30 oktober 201113 år Författare Inlägget riktat till Larry.. Därav OT , vet ju att Larry funderar på att utöka saltet.Ante mig senare, men jag är lite trög i dag
Postat 30 oktober 201113 år Författare Har försökt att få med något ex av var sak som finns i karet, men har säkert missat något. Hoppas det finns någon bild av intresse.
Postat 30 oktober 201113 år Författare Härliga fiskar Genne, och den nya är jag lite avis påsnyggt!Grann firre Glenn, ja dreglade över den hos Stig men har liksom fel kar för den fisken.Hoppas att kommer att trivas hos dig:)Ser ju riktigt bra ut, trevlig liten fisk du fått dig också! Tackar skickar med en ny bunt bilder ovan och hoppas ni gillar någon
Postat 30 oktober 201113 år Svarade i inlägg 320:)Men åter till ditt kar. Din BTA har verkligen växt sen vi var på besök,,,, finfin.Grannt kar.
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.