Gå till innehåll

Glenns Saltkar


Genne

Rekommenderade inlägg

Bara att inse jag skämmer bort mina djur, dom slutar alla med det dom ska göra bara för att dom blir lika lata som sin skötare -sjöhäst

Min filfisk har slutat äta glasroser då han tycker det är smidigre att få maten serverad tillsammans med dom andra fiskarna, han äter vad som helst nu för tiden bara han slipper glasroser. (Han var väldigt efektiv på dom tidigre).

Är nu på jakt efter en filfisk till och några pepparmintsräkor, någon i trakterna som vet om något som är till salu?

Säg nu inte att jag ska jaga med spruta det går inte att komma in över allt bland stenen.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Någon som funderat på vad lätt det är att få en nedgång av intresset för sin hobby, när man känner att just nu skulle jag villja syssla med något helt annat.

Det är dom dagarna man får ta sig i kragen och tänka i morgon har det vänt, det är levande varelser jag har tagit hand om och dom har inte bett om att få komma hit.

Har nu gått sjuksriven i fem veckor med huvudvärk och domningar i ansiktet, så humöret är inte på topp och jag tål inga motgångar.

Är normalt en människa som inte tål några orättvisor, alltid stöttar och ställer upp för mina vänner om dom inte gör totalt fel.'

Men jag känner att jag inte har varit mig själv helt och hållet dom sista veckorna, hoppas jag inte stampat någon på tårna (men jag står för mina innlägg i "Barnkammaren")

Är det någon som inte gillar vad jag skriver eller gör så läs inget av mina inlägg.

MVH/Glenn

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Du har ett mycket vackert kar Glenn och jag antar att du ändå på något sätt uppskattar det fortfarande. Ibland kan man väl känna att det inte "händer nånting" och man går bara å trampar i sina vanliga gamla fotspår, men många gånger känner jag att det då kan vara mycket värt att försöka läsa på lite extra om någon art eller famlij av djur som man vill ha eller redan har. Man känner sällan till ALLT som finns att veta... Ha de gött!

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Synd om du får för dig att lägga ner, vi får hoppas att så inte är fallet. Denna burk är riktigt snygg trots den korta tiden den varit igång. Låt den vara igång ett par år till och vi har en av dom absolut mest intressanta burkarna på SG.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Synd om du får för dig att lägga ner, vi får hoppas att så inte är fallet. Denna burk är riktigt snyggt trots den korta tiden den varit igång. Låt den vara igång ett par år till och vi har en av dom absolut mest intressanta burkarna på SG.

Jag kommer inte lägga ner det kan jag lova, men vill bara påpeka att i bland är man inte på topp och funderar på annat och då är det skönt att få skriva av sig.

Tack för erat stöd

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Ett stort tack för allt stöd i en fråga ang. en tråd, fått en stor mängd pm och mail. (detta gör att man innser hur många vänner man har här och då måste jag bli kvar).

Men en sak är säker det tar tid innan jag startar en ny tråd över huvud taget.

Nu sitter jag tyst och snällt i båten och hoppas den inte välter.

MVH/Glenn

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Till helgen blir det annat ljus i karet då ska jag stoppa i ytterligare 480 watt ljus denna gång blir det tre ledamaturer á 160 watt styck kompletterat med ca. 300 watt lysrör.

Ska bli intressant att se hur dant ljus man får av den kombon.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Har nu hittat det perfekta sättet att njuta av sitt kar!

Sitter ute i solen i kortbyxor och solline med en whisky och ciggar tittar in genom fönstret och känner det som om jag är i söderhavet.

Då är livet underbart och karet känns som lyx :skal

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Härligt! Livet är gott :) (Dessutom har du ett fantastiskt fint kar, en inspirationskälla!)

Har nu hittat det perfekta sättet att njuta av sitt kar!

Sitter ute i solen i kortbyxor och solline med en whisky och ciggar tittar in genom fönstret och känner det som om jag är i söderhavet.

Då är livet underbart och karet känns som lyx :skal

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Tror det kommer ge dej en ordentlig skjuts i tillväxt (antingen du vill eller inte ; ) ..kan nog bli riktigt bra. Har du lagt DIY-LED-projektet på hyllan nu då?

Sent from my iPhone using Tapatalk

För tillfället har för mycket på G för tillfället.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...