Gå till innehåll

Anders nya Optiwhite kar


a.nilson

Rekommenderade inlägg

  • Svar 349
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

euuuuw...det bara kryper i kroppen...cool men läskig =)

såg nått på tv för många år sedan på nån marin forskningsstation eller nått. Där hade de olika akvarium o det började försvinna fiskar ur ena karet...så dom satte upp övervakningskamera.

När dom sedan tittade på filmen så var det en av deras bläckfiskar som klättrade ur sitt kar på natten över till akvariumet med fisk i o hämtade sig en fisk sen klättrade han tillbaka till sitt kar igen. =)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

euuuuw...det bara kryper i kroppen...cool men läskig =)

såg nått på tv för många år sedan på nån marin forskningsstation eller nått. Där hade de olika akvarium o det började försvinna fiskar ur ena karet...så dom satte upp övervakningskamera.

När dom sedan tittade på filmen så var det en av deras bläckfiskar som klättrade ur sitt kar på natten över till akvariumet med fisk i o hämtade sig en fisk sen klättrade han tillbaka till sitt kar igen. =)

han har bara ca 1m över till stora karet om han blir hungrig då.-Tummen upp

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Den kjesaren har kostat minst 2 musslor!! Så jag tycker inte alls synd om den.

Ja jag kom på det nu när du skrev de. Hade läst de innan. Lite tråkigt att de blev på de viset. I de fallet så förtjänar han faktiskt att bli mat.

/André

Sent from my iPhone using Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Aj aj då, hur mår den lilla nu då o kommer den skadade armen att växa ut igen? .
Det ser ut som om han gjort av med en tidigare då den är mycket mindre än de andra, så jag tror denna oxå ska växa ut igen. Oroande är att jag fortfarande inte sett den ta nån mat ännu. Men nåt måste den ju ändå äta/ätit på snart 3v.
Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Coolt! Undra hur lång tid det tar bara! :S Något måste han ha tagit, kanske någon snigel om de nu ingår i deras föda. Du kanske redan skrivit detta och jag missat det men har du testat med frysta räkor och musselkött?

/André

har provar mad både musselkött, räkor o färska tigerräkor. men jag tycker det saknas väldigt många nakensnäckor o nåna sniglar o mindre eremiter.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...