Gå till innehåll

Anders nya Optiwhite kar


a.nilson

Rekommenderade inlägg

  • Svar 349
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

tänkte ha lite mjukisar o så i det karet. just nu går där en dum kejsare som kostat mig minst 2 musslor:censur:, den är tänkt att bli första måltiden. man lär ju bli stor kund hos fiskbilen sen.

vad tog den för musslor? var det dina nya fina musslor?? :S

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Funderar på att ta ut lite sten, men den ska fortfarande kunna gömma sig.

De är kanske inte en dum ide. Men jag hade nog väntat lite tills den vant sig ordentligt. Vet inte hur stresståliga bläckfiskar är men hade nog tagit de lugnt i början. Mest för att vara på den säkra sidan.

/André

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

De är kanske inte en dum ide. Men jag hade nog väntat lite tills den vant sig ordentligt. Vet inte hur stresståliga bläckfiskar är men hade nog tagit de lugnt i början. Mest för att vara på den säkra sidan./André
Blir ändå inte förrän efter helgen.
Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Hehe, den bilden hade då inte vunnit nån fototävling... ;) Men det ska bli riktigt kul att se bild se när den är framme lite mer. Skoj att du äntligen fått din bläckfisk.
Hehe nä verkligen inte, fotades med mobil med blixt o zoom. Då blir det som det blir. Men det är grymt kul att äntligen fått hem den.
Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Blckfisken är så jävla blyg!! Har sett den flera gånger men inte lyckats fång den på bild. Blir nog lättare nästa vecka efter att en del sten åkt ut. Tänkte bygga nån grotta o nåt extra gömställe. Har ju nästan lika mycket LS i detta karet som i det stora, med andra ord för mycket till detta kar. Ev så slänger jag upp en annons med stenen som blir över.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...