Reuben Postat 18 mars 2011 Postat 18 mars 2011 Blir det möte i GBG eller Kungsbacka kan nån få åka med mig kör ju igenom GBG på G ner till Kungsbacka. Å samma hem finns det plats till GBG eller Lerum/CÄr lätt på! Citera
junros Postat 20 mars 2011 Postat 20 mars 2011 Har tyvär fått förhinder, så jag kan ej komma på onsdag. Citera
abrakadabrafem Postat 20 mars 2011 Postat 20 mars 2011 Nu kanske man inte får använda denna tråden som annonsplats men om någon har en Lobophytum så är jag intresserad. Citera
Piraterna Postat 20 mars 2011 Postat 20 mars 2011 Eftersom träffen redan är bestämd så känns det som en väldigt vettig sak att börja diskutera vad som önskas/sökes såhär nära inpå. Jag personligen är på jakt efter -phyllior överhuvudtaget, färg och form är viktigare än sort. Är allmänt svag för vackra saker ;P Citera
Reuben Postat 20 mars 2011 Postat 20 mars 2011 Är själv på jakt efter Ricordea Floridas! PMa mig gärna bilder om ni har några/någon till salu! Citera
snickarn Postat 20 mars 2011 Postat 20 mars 2011 jag vill ha knappar i roliga färger och florida ricordeor att byta med har jag knappar ricordea orange silvergrå euphyllior kan även köpa utan att byta förstås Citera
Andreas N Postat 20 mars 2011 Postat 20 mars 2011 Ser fram emot onsdagens sammankomst! Jag kommer iaf ta med lite fraggar och hoppas på att vi kan göra lite byten så vi alla kommer hem med något nytt kul. Jag kommer ta med några olika acros och ricordea florida (rosa med grön mun och blå kant runt)Min Bror skall också med och vad jag hörde så kommer även han ta med lite kul i korall väg. Då mest SPSer/Andreas Citera
kimett Postat 21 mars 2011 Postat 21 mars 2011 Tar mig nog direkt från jobbet så får nog inte med något denna sväng. Däremot kan jag vara intresserad av bra färger på ricordea.Reuben: Ta båten över från Lindhomen på onsdag? Citera
Reuben Postat 21 mars 2011 Postat 21 mars 2011 Tar mig nog direkt från jobbet så får nog inte med något denna sväng. Däremot kan jag vara intresserad av bra färger på ricordea.Reuben: Ta båten över från Lindhomen på onsdag?Kan vi göra! (hur visste du att jag skulle ta den?) Citera
kimett Postat 21 mars 2011 Postat 21 mars 2011 Kan vi göra! (hur visste du att jag skulle ta den?)Din annons på MH skrev du din jobbmail ;-) Har hyffsad koll på vilka företag som ligger här ute. Har en 50m till färjan... Citera
Reuben Postat 21 mars 2011 Postat 21 mars 2011 P.s Vilken tid möts alla på SFM? Hittar ingen tid i trådenEDIT: 17:00 hittade jag nu när jag läste om allt Citera
Piraterna Postat 21 mars 2011 Postat 21 mars 2011 Jag har en mespilia globulus ca 5 cm som vill flytta, byter den gärna på onsdag. Citera
mattsve Postat 21 mars 2011 Postat 21 mars 2011 Jag och min familj kommer. Akvariet är nytt så jag har inget att byta med förrutom pengar men är väldigt intresserad av Xenia. Citera
Reuben Postat 21 mars 2011 Postat 21 mars 2011 Jag och min familj kommer. Akvariet är nytt så jag har inget att byta med förrutom pengar men är väldigt intresserad av Xenia.vandal brukar ha en hel del Xenia som han fraggar, PMa honom så kanske han kan få med sig lite.Du skulle kunna fått av mig men min har inte riktigt börjat sprida sig än... Citera
Genne Postat 22 mars 2011 Postat 22 mars 2011 Jag har inget att byta in då mitt kar inte är uppvuxet ännu, men skulle kunna köpa något om det är någon som vill sälja.Gärna någon mjukkoral me glara färger Citera
Henric Postat 22 mars 2011 Postat 22 mars 2011 Jag kommer att ta med lite fraggar och hoppas på lite byten.//Henric Citera
Henric Postat 23 mars 2011 Postat 23 mars 2011 Är det någon som har räknat på hur många vi blir ikväll? Citera
jarro1 Postat 23 mars 2011 Postat 23 mars 2011 Hej, haft lite svårt att få till barnpassning, men nu är det fixat så räkna med mig med./ Janne Citera
Vandal Postat 23 mars 2011 Författare Postat 23 mars 2011 Tack alla som kom för en trevlig träff!bra att få lite ansikten på forummedlemmarna och kul att snacka med folk face to face...Lite bilder kommer upp när jag orkat dra ut dem ur kameran... Citera
Reuben Postat 23 mars 2011 Postat 23 mars 2011 Tack SFM och alla som dök upp för en trevlig kväll för en trevlig kväll!Dags att köra in korallerna som jag köpte av Andreas N nu! Ser redan bra ut under blåljuset! Citera
mattsve Postat 23 mars 2011 Postat 23 mars 2011 (ändrat) Tack alla för en trevlig kväll!Speciellt tack till de som hade med sig fraggar som jag fick/fick köpa. Ändrat 23 mars 2011 av mattsve Lade till bilder Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.