Gå till innehåll

Rekommenderade inlägg

• Svar 208
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

Postat

ja det blir bra jag har jobbat från och till sedan i våras med det rummet nu, jag har öppnat upp till nock och väntar på snickare till att förstärka golvet så jag kan sätta in det stora karet i väggen nu, fast jag har nog ångrat mej och funderar på ett mycket djupare kar som inte är så brett eller högt i stället, därför att jag har ett ganska hyfsat utrymme bakom karet och det kan nog bli lite fräckare isället för 150x60x60...

Postat
jag börjar få ordning på mitt rum så jag får väl lägga upp en bild för att väcka upp tråden

jerker

Vackert Jerker...

-Nu är ju frågan när du ska bjuda på kaffe? :)

Postat
fast jag har nog ångrat mej och funderar på ett mycket djupare kar som inte är så brett eller högt i stället, därför att jag har ett ganska hyfsat utrymme bakom karet och det kan nog bli lite fräckare isället för 150x60x60...

ja det är samma ide som jag har sedan då man flyttat, har planer på ett inte så långt men djupt kar typ 130x100x70 (LxBxH)

men men jag får drömma vidare

Postat

Usch vad ni fördärvar tråden.

Här var det menat att visa upp sitt rum inte att diskutera enskilda saker. Naturligt vis glada "hejarop", men själva diskutionen tar vi i egna trådar.

// Moderator

• 3 veckor senare...
  • 4 veckor senare...
  • 7 månader senare...
Postat

Snyggt bygge Illustratören... Hur har du fått till ovandelen av akvariet? Sitter själv och funderar på olika lösningar till mitt välvda. Men utan att få tummen ur till att göra det då...

Postat

Sticksåg, skiva, och lim är hemligheten.

Jag byggde böjda ramar och limmade fast skivor på, dessa böjdes med våld och tvingar.

Leta lite i min tråd, kom ihåg ja e ingen byggare-bob så de finns säkert smidigare sätt.

Postat
En halvspejsad bildvariant på mitt vardagsrum

Du, den va inte dålig du!

Har kollat in ditt akvarium tidigare på detta forum och de är sjukt snyggt!

Får en att sakna sitt gammla 720, de va ett riktigt akvarium de.

Postat
Tjusigt!

När får man se det i verkligheten då? ;)

Det e bara o svänga förbi, har semester de kommande 3 veckorna..

Pratade med Robban i går o det skulle va kul o ses, missade ju förra gången ni träffades. :)

Postat

Snyggt Ted, ser att vi hörnakvarister har bra inredningskänsla ;-)

Det e bara o svänga förbi, har semester de kommande 3 veckorna..

Pratade med Robban i går o det skulle va kul o ses, missade ju förra gången ni träffades.

Man kanske får haka på?

• Skapa Ny...