joney Postat 20 februari 2005 Dela Postat 20 februari 2005 44kb Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
petrol Postat 21 februari 2005 Dela Postat 21 februari 2005 Konstigt.. Funkar inte på jobbet heller.. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
adddo Postat 21 februari 2005 Författare Dela Postat 21 februari 2005 funkar utmärkt för mig.... skumt.. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
stigigemla Postat 23 februari 2005 Dela Postat 23 februari 2005 Jag har en kompis på Hönö som skall sätta upp ett hundra liters saltkar utomhus till sommaren. I och för sig är det bara för att kunna kolla alla djur som barnen släpar med sig från badet men ändå. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
adddo Postat 24 februari 2005 Författare Dela Postat 24 februari 2005 Ok, som vanligt e bilderna av dålig kvalité Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
adddo Postat 24 februari 2005 Författare Dela Postat 24 februari 2005 Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
aerie Postat 25 februari 2005 Dela Postat 25 februari 2005 Hum...nästan så man är lite sugen att lägga ut bilder på sitt rum för att få lite perspektiv på det hela,alla era är ju så fina. Har man bara ett rum på 23 kvm så blir det lite trängre...men ändå så står det ett 540L,ett 325L samt lite smått här inne. Ska försöka fixa en bild... Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
adddo Postat 25 februari 2005 Författare Dela Postat 25 februari 2005 Se till o gör det aerie!! Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Peter Postat 25 februari 2005 Dela Postat 25 februari 2005 Så här står mitt akvarie.Under en trapp.Men det funkar bra att ha det där.Som synes på bilden så är den tagen precis efter flytt till ny lägenhet därför kartongerna och en o annan svart säck. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Norberg Postat 25 februari 2005 Dela Postat 25 februari 2005 Det ser ju bra ut under trappen med akvariet! Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Peter Postat 25 februari 2005 Dela Postat 25 februari 2005 Jodå,det funkar....det ser bättre ut i verkligheten oxå.. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
adddo Postat 25 februari 2005 Författare Dela Postat 25 februari 2005 Tummen upp! Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
petrol Postat 28 februari 2005 Dela Postat 28 februari 2005 Här kommer lite bilder från mig. Tagna med mobilen. tyvärr småbilder. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
adddo Postat 28 februari 2005 Författare Dela Postat 28 februari 2005 Snyggt petrol! Lite svårt o se detaljerna Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
BroderIsak Postat 28 februari 2005 Dela Postat 28 februari 2005 Ser helt okej ut!!! Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
jimmy Postat 28 februari 2005 Dela Postat 28 februari 2005 fan vill oxå bo i en gamal kyrka . Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
acuario Postat 14 april 2005 Dela Postat 14 april 2005 Kanonfint hus du har. Vilka fina ytor. Tror nog att det vore på sin plats med ett 300x90x75 = 2025 L stort kar till det fina rummet:) Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
nelson Postat 19 april 2005 Dela Postat 19 april 2005 Hej!Här kommer en bild på mitt vardagsrum.Inga saltvattensfiskar i karet ännu men de kommer i efter tapetsering och golvläggning.ha dé mvh Nelson Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Guest NoName Postat 1 maj 2005 Dela Postat 1 maj 2005 Det var en bra bild nelson!Fler som har bilder!!? Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Lejonkungen Postat 2 maj 2005 Dela Postat 2 maj 2005 Varför har alla sofforna åt fel håll eller felplacerade? Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Nito Postat 2 maj 2005 Dela Postat 2 maj 2005 därför att dom fortfarande han något som kallas TV (vet inte själv vad det är...) men av någon outgrundlig anledning så är det något som folk anser att man kan sitta och titta på, trots att det inte innehåller något vatten? Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
wrang Postat 2 maj 2005 Dela Postat 2 maj 2005 Varför har alla sofforna åt fel håll eller felplacerade?Mitt val är att det är svårt att slita sig med blicken från karet om det står brevid TV:n Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
petrol Postat 2 maj 2005 Dela Postat 2 maj 2005 Kanonfint hus du har. Vilka fina ytor. Tror nog att det vore på sin plats med ett 300x90x75 = 2025 L stort kar till det fina rummet:)Hehe.. Tackar!! Det är bara den där lilla detaljen som det hänger på.. Pengar.. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Goranius Postat 2 maj 2005 Dela Postat 2 maj 2005 Här kommer lite bilder av mitt kar 300l, med en lite Elias som gillar kameror väldigt mycket. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
nelson Postat 4 maj 2005 Dela Postat 4 maj 2005 Så här såg det ut när akvariet åkte ut ur rummet och väntar nu på modifiering av bänk osv innan det åker tillbaks i storarummet. Ska tapetsera och lägga golv också. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg