Gå till innehåll

Rekommenderade inlägg

• Svar 208
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

Postat

Jag har en kompis på Hönö som skall sätta upp ett hundra liters saltkar utomhus till sommaren. smiley36.gif

I och för sig är det bara för att kunna kolla alla djur som barnen släpar med sig från badet men ändå.

Postat

Hum...nästan så man är lite sugen att lägga ut bilder på sitt rum för att få lite perspektiv på det hela,alla era är ju så fina. Har man bara ett rum på 23 kvm så blir det lite trängre...men ändå så står det ett 540L,ett 325L samt lite smått här inne. Ska försöka fixa en bild...

Postat

Så här står mitt akvarie.Under en trapp.Men det funkar bra att ha det där.

Som synes på bilden så är den tagen precis efter flytt till ny lägenhet därför kartongerna och en o annan svart säck.

post-1103-1446891201277_thumb.jpg

• 1 månad senare...
Postat

Hej!

Här kommer en bild på mitt vardagsrum.

Inga saltvattensfiskar i karet ännu men de kommer i efter tapetsering och golvläggning.

ha dé mvh Nelson

post-1446-14468912064434_thumb.jpg

• 2 veckor senare...
Guest NoName
Postat

Det var en bra bild nelson!

Fler som har bilder!!?

Postat

därför att dom fortfarande han något som kallas TV (vet inte själv vad det är...) men av någon outgrundlig anledning så är det något som folk anser att man kan sitta och titta på, trots att det inte innehåller något vatten?

Postat
Varför har alla sofforna åt fel håll eller felplacerade?

Mitt val är att det är svårt att slita sig med blicken från karet om det står brevid TV:n

Postat
Kanonfint hus du har. Vilka fina ytor. Tror nog att det vore på sin plats med ett 300x90x75 = 2025 L stort kar till det fina rummet:)

Hehe.. Tackar!! Det är bara den där lilla detaljen som det hänger på.. Pengar..

Postat

Så här såg det ut när akvariet åkte ut ur rummet och väntar nu på modifiering av bänk osv innan det åker tillbaks i storarummet. Ska tapetsera och lägga golv också.

post-1446-14468912093505_thumb.jpg

post-1446-14468912093682_thumb.jpg

post-1446-14468912093815_thumb.jpg

• Skapa Ny...