mikoto Postat 10 augusti 2011 Postat 10 augusti 2011 Jag tänkte att vi kunde starta en tråd där vi listar små fel bara om man ser något som ser lite underligt ut så slipper man starta en ny tråd om det inte är något större problem. Så sparar man in lite trådar. Citera
mikoto Postat 10 augusti 2011 Författare Postat 10 augusti 2011 Jag börjar här, när man står på forumets framsida här: https://www.saltvattensguiden.se/forumet/forum.phpSå finns det en ruta där det står: "Senaste 10 inläggen i forumet"Detta stämmer ju inte, det som står där är ju de tio senaste ämnena i forumet. Kan ni inte ändra det? :-) Citera
Reuben Postat 10 augusti 2011 Postat 10 augusti 2011 På tal om småfel, din signatur det skall vara "Most scientist believed that Megaladon.... STILL EXISTS" Citera
Laggeman Postat 10 augusti 2011 Postat 10 augusti 2011 På tal om småfel, din signatur det skall vara "Most scientist believed that Megaladon.... STILL EXISTS"Ska man vara petig så är det också fel."Most scientists believe that Megaladon.... STILL EXISTS"Jag vet tyvärr inte var man ändrar dessa fält, men kan tänka mig att det är en liten sak i det stora hela att lösa. Citera
Maglofster Postat 10 augusti 2011 Postat 10 augusti 2011 Nu är inte jag nån engelskafröken, men.. Megalodon stavas väl ändå så (och inte Megaladon). Dessutom ska man väl inte blanda tempusformer va? Ja, sen antar jag att det bör vara ett plural S på scientists. Most scientists believe that Megalodon.. STILL EXISTSSen kan man väl debattera om det skall vara S eller inte på slutet av EXISTS. (it exists/they exist)Edit: Hehe, Lagge var snabbare.. Citera
Ricke Postat 10 augusti 2011 Postat 10 augusti 2011 Det var väl forummets fel det var fråga om! om man vill stava på sin signatur som man vill, so be it Citera
mikoto Postat 10 augusti 2011 Författare Postat 10 augusti 2011 Nu är det ett citat som står i min signatur så det är faktiskt inte felstavat av mig ;-) Utan det står som i texten jag tog det ifrån. Citera
mikoto Postat 7 april 2012 Författare Postat 7 april 2012 Nu kommer jag med mina småfel igen! Så får vi se om mina argument brottas ned av det förtryckta hatet mot min signatur ;-)På denna sida: https://www.saltvattensguiden.se/forumet/content.php?131-om-saltvattensguidenSå blädrar ni ned till delen "Stödmedlem".Under den så står det "Betalande medlen", som då bör korrigeras till "Betalande medlem".Felen jag fann idag som inte är relaterade till flytten. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.