Dykaren Postat 26 januari 2015 Författare Postat 26 januari 2015 Du får vända på burken=)Jag är egentligen rätt så nöjd med färgerna framifrån också. Akryl släpper ju igenom färgerna bra... men att fånga dem med kameran är svårt, då blir det klart bäst uppifrån av någon anledning. Mkt kvar att lära mig om fotografering. Citera
Moose Postat 26 januari 2015 Postat 26 januari 2015 Jag har tyvärr inget namn på den... köpt som Premium Aussie Ultra. Det säger ju inte mycket. Någon Acro-expert får gärna komma med förslagblir det fraggdaggs i framtiden ställer jag mig först i kön! Citera
krille 55 Postat 26 januari 2015 Postat 26 januari 2015 hur har det gått med dina pipefiskar. jag köpte en likadan men den dog efter två dar. vet inte vad det berodde på. förmodligen nåt fel på den. Citera
Dykaren Postat 26 januari 2015 Författare Postat 26 januari 2015 hur har det gått med dina pipefiskar. jag köpte en likadan men den dog efter två dar. vet inte vad det berodde på. förmodligen nåt fel på den.Det gick i ett par månader, sen hade jag ett utbrott av någon mkt konstig sjukdom och ett par fiskar dog... bland annat pipefishen. Jag kommer nog att försöka igen men med en annan art då. Citera
Dykaren Postat 5 april 2015 Författare Postat 5 april 2015 När vi var iväg på semester så löste jordfelsbrytaren ut och följderna blev minst sagt katastrofala. Allt var dött och hela huset stank som gamla räkskal. Karet står nu tomt i uterummet i väntan på rengöring, polering och sedan omstart. Golvet måste bytas, så det ska in ett fukttåligare golv. Sen ska även batteri backup, läckage alarm och lite små förbättringar in innan det är dags för omstart. Murphys makt är stor, tror man att allt fungerar bra så slår han till direkt och med full kraft. Man ska ju se det positiva i allt och jag har just nu inte en endast glasros i mitt kar. Citera
Axxe Postat 5 april 2015 Postat 5 april 2015 Så otroligt tråkigt att läsa. Bara hoppas du kommer igång igen snarast. Är själv mellan två kar pga krash, dagarna känns långa innan nya är på plats. Citera
LN21 Postat 5 april 2015 Postat 5 april 2015 Nejjjj, h###vete också. Inte alls kul att se, du som hade ett riktigt grant kar med topp topp koraller och firrar. Citera
maxium Postat 5 april 2015 Postat 5 april 2015 Tråkigt. Vet hur det är suck. Har haft samma problem en gång.Tips. Jag har köpt ett SMS-larm för strömavbrott för extra säkerhet. http://www.termometer.se/SMS-Larm/SMS-larm-med-intern-och-extern-sensor.html Citera
ormet Postat 6 april 2015 Postat 6 april 2015 Fy va tråkigt! Känns som jag är i gott sällskap den här våren av krascher och problem. Citera
Strikt Postat 6 april 2015 Postat 6 april 2015 Jäkligt trist, hoppas du kommer igen med nya krafter. Citera
Dykaren Postat 6 april 2015 Författare Postat 6 april 2015 Fy va tråkigt! Känns som jag är i gott sällskap den här våren av krascher och problem.I gott sällskap utan tvekan, men visst leder jag? Citera
LN21 Postat 6 april 2015 Postat 6 april 2015 I gott sällskap utan tvekan, men visst leder jag? Jepp du leder:) Citera
jimmy Postat 6 april 2015 Postat 6 april 2015 Det är så surt.är väll inte någon tröst direkt men karet såg riktigt bra ut dagarna innan.Har du fått fram vad som gjort att den löste ? Citera
Tomtom Postat 6 april 2015 Postat 6 april 2015 Stackare...hände mig på 80talet. Luktar inte gott när man öppnar dörren... Citera
Dykaren Postat 6 april 2015 Författare Postat 6 april 2015 Det är så surt.är väll inte någon tröst direkt men karet såg riktigt bra ut dagarna innan.Har du fått fram vad som gjort att den löste ?Det är en klen tröst om ens det Jimmy. Ingen aning om varför jordfelsbrytaren löste ut. Enligt vad jag har fått fram så var huset helt tomt när det hände. Citera
Dykaren Postat 6 april 2015 Författare Postat 6 april 2015 Jäkla Murphy, hoppas du snart är igång igenJag är för dum för att ge upp. Jag försöker dra lärdom, eliminera felen/riskerna till nästa setup... sen kör jag full fart igen. Om ett år ska jag vara längre än jag var innan kraschen. Citera
Janne Postat 7 april 2015 Postat 7 april 2015 Riktigt tråkigt, ett tips kan ju vara att koppla förbi jordfelsbrytaren när man åker bort./Janne Skickat från min GT-I9295 via Tapatalk Citera
wrang Postat 7 april 2015 Postat 7 april 2015 Riktigt tråkigt, ett tips kan ju vara att koppla förbi jordfelsbrytaren när man åker bort.Ja det är ju inte fel att ha ett separat uttag i centralen uppmärkt att det är kopplat innan JFB Citera
Reuben Postat 7 april 2015 Postat 7 april 2015 Seneye har ju så att man kan få ett SMS när strömmen går räddade mig en gång =) Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.