mickosch Postat 24 oktober 2013 Dela Postat 24 oktober 2013 Oh härligt Manne! Ännu större anledning att titta förbi igen. Hoppas verkligen det går bra./MickeSkickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
bjomat Postat 24 oktober 2013 Dela Postat 24 oktober 2013 Grattis till en otrolig fisk!! Finns på min önskelista också....!Med vänlig hälsning, Björn Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
fotte Postat 24 oktober 2013 Dela Postat 24 oktober 2013 Grattis :-) Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Atlas Postat 24 oktober 2013 Dela Postat 24 oktober 2013 Riktigt gott o se. Ja det va ett riktigt fint exemplar du fick. Hoppas det håller sej så... Kul att träffas igen o snacka lite salt..Nu ska jag sprätta påsar hehe Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 24 oktober 2013 Författare Dela Postat 24 oktober 2013 Vad roligt för dig Manne! Grattis och lycka till. Jag tackar! Så jäkla kul att tillslut få tag på denna drömfisk!Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 24 oktober 2013 Författare Dela Postat 24 oktober 2013 Oh härligt Manne! Ännu större anledning att titta förbi igen. Hoppas verkligen det går bra./MickeSkickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2Du är alltid välkommen , bara hör av dig. Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 24 oktober 2013 Författare Dela Postat 24 oktober 2013 Grattis till en otrolig fisk!! Finns på min önskelista också....!Med vänlig hälsning, BjörnVerkar som den finns på en hel del önskelistor.. Finns bara ett ev fel.. Prislappen.. Men jag får tåla den nu när chansen fanns..Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 24 oktober 2013 Författare Dela Postat 24 oktober 2013 Grattis :-)Tackar!! Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 24 oktober 2013 Författare Dela Postat 24 oktober 2013 Riktigt gott o se. Ja det va ett riktigt fint exemplar du fick. Hoppas det håller sej så... Kul att träffas igen o snacka lite salt..Nu ska jag sprätta påsar heheTrevligt o träffas Niklas , även om det var lite kaotiskt då någon(jag) skulle ja koll på grabben samtidigt.. Var en riktigt fin fisk när jag väl fick den i baljan.. Lagom size också.. O framförallt inget tjavs i karet.Önskar att jag kunnat haka på ang söndag men tiden finns inte helt enkelt..Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Atlas Postat 24 oktober 2013 Dela Postat 24 oktober 2013 Nej det kan ju inte finnas tid till allt man vill tyvärr.. Men kommer att ta hem ganska stora bitar så det finns nog lite till dej också om det är något specielt du vill ha.. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
mickosch Postat 24 oktober 2013 Dela Postat 24 oktober 2013 Du är alltid välkommen , bara hör av dig. Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using TapatalkTack snälla! Ska bara svänga ner om Thailand sen tittar jag förbi. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 24 oktober 2013 Författare Dela Postat 24 oktober 2013 Tack snälla! Ska bara svänga ner om Thailand sen tittar jag förbi. Låter ju jättetråkigt Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Henric Postat 24 oktober 2013 Dela Postat 24 oktober 2013 Asgrym firre! I mitt nästa kar ska jag ha en sådan. Kul att det gick så bra också. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
SaltDummie Postat 24 oktober 2013 Dela Postat 24 oktober 2013 Så då va sista juvelen i smyckeskrinet Gott att allt gick så smidigt med de andra invånarna Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 24 oktober 2013 Författare Dela Postat 24 oktober 2013 Asgrym firre! I mitt nästa kar ska jag ha en sådan. Kul att det gick så bra också.Givetvis ska du ha en såhär firre också.. En tveklöst vacker firre om den nu får bli prickfri..Vilket jag hoppas på..Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 24 oktober 2013 Författare Dela Postat 24 oktober 2013 Så då va sista juvelen i smyckeskrinet Gott att allt gick så smidigt med de andra invånarna Japp.. Är "hyfsat" nöjd nu milt sagt.. Nu kör jag nog på detta ett tag.. Ser bra ut.Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
SaltDummie Postat 24 oktober 2013 Dela Postat 24 oktober 2013 Japp.. Är "hyfsat" nöjd nu milt sagt.. Nu kör jag nog på detta ett tag.. Ser bra ut.Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using TapatalkOch när den behöver mer yta att simma på så vet du vart Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
LN21 Postat 24 oktober 2013 Dela Postat 24 oktober 2013 Verkligen roligt att du har fått fatt i en sådan pärla. Grattis Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 24 oktober 2013 Författare Dela Postat 24 oktober 2013 Och när den behöver mer yta att simma på så vet du vart Hos Larry då eller vad menar du ?Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 24 oktober 2013 Författare Dela Postat 24 oktober 2013 Verkligen roligt att du har fått fatt i en sådan pärla. Grattis Tackar Larry! När den landar på 35cm så kommer den upp till dig.Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 24 oktober 2013 Författare Dela Postat 24 oktober 2013 Eller ska den till Hörby ?? , blir så förvirrad nu Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Atlas Postat 24 oktober 2013 Dela Postat 24 oktober 2013 Eller ska den till Hörby ?? , blir så förvirrad nu Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using TapatalkNä han har inte tid med nya fiskar. Han ska ju baka kakor o bakelser.. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
SaltDummie Postat 24 oktober 2013 Dela Postat 24 oktober 2013 Eller ska den till Hörby ?? , blir så förvirrad nu Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using TapatalkHar ju redan börjat planera ny burk Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
SaltDummie Postat 24 oktober 2013 Dela Postat 24 oktober 2013 Nä han har inte tid med nya fiskar. Han ska ju baka kakor o bakelser..Du ska få Näbben full Atlas Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Laggeman Postat 24 oktober 2013 Dela Postat 24 oktober 2013 För din skull så hoppas jag att den kommer trivas och bli långlivad i karet. Den har ju alla förutsättningar för det iaf. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.