Gå till innehåll

Rekommenderade inlägg

Postat
Ni har båda "skräp" som definitivt skulle få plats i min burk ;)

Du får helt enkelt förklara för regeringen att du ska "tura" en rejäl runda i Skåne , så får du besöka både mig o Niklas i den rundan.. Om du nu går lov..

Med vänlig hälsning, Manne

Postat
Gillade din gröna pochillopora bild 0164. ja det fanns allt några mer jag gilla :) är den rosa aktiga en hyacintus som växer väldigt mkt uppåt?

Den gröna var helbrun när jag fick den.. Riktigt kul o bara se den skifta sakta men säkert till en betydligt trevligare grön färg..

Den "rosa aktiga" trodde jag var en millepora men så är inte fallet.. Du kan ha helt rätt där. Den var lite svårstartad men nu växer den fint.

Postat
Du får helt enkelt förklara för regeringen att du ska "tura" en rejäl runda i Skåne , så får du besöka både mig o Niklas i den rundan.. Om du nu går lov..

Ja det är ju en idé!! Jag har två regeringar :( Ena är frun och den andra är min store Pojke! Har han match så kan jag fetglömma att åka nånstans den dagen. Därav frågan om det funka på söndag ;) match på lördagen mot Oxie!

Postat
Helt rätt Manne. Slå näven i bordet,men inte så det blir märken. Då blir dom arga hehe

Gäller o veta var gränsen går.. Som ex, så verkar två kar vara Max här.. Ett tredje så skiftade min hona lite färg o attityden var lite låg..

Postat
Man får slå försiktigt men ändå med pondus! Hur de nu går till ;)

Annars går du komma så glider vi båda till Niklas om det hade funkat a söndag.. Dock senare in på dagen då.. Vet dock inte om denna idé ens går hem här hemma..

Micke/Niklas vad sägs

Postat
Gäller o veta var gränsen går.. Som ex, så verkar två kar vara Max här.. Ett tredje så skiftade min hona lite färg o attityden var lite låg..

Min skiftar till ilsket rött bara jag nämner ett till.

Men ungarna kan ju få ett nano ;) de e helt ok

Postat
Annars går du komma så glider vi båda till Niklas om det hade funkat a söndag.. Dock senare in på dagen då.. Vet dock inte om denna idé ens går hem här hemma..

Micke/Niklas vad sägs

De får nog bli lite längre fram ;) får pisk annars!

Postat
Jag är rätt säker på att det funkar för min del. Ni är välkomna

Vi får väl se om Micke får eller inte.. Tror faktiskt att han får just pisk.. Ganska ofta.. så vi får se vad Hon bestämmer..

Postat
Vi får väl se om Micke får eller inte.. Tror faktiskt att han får just pisk.. Ganska ofta.. så vi får se vad Hon bestämmer..

Ja de får jag dagligen, så jag är van :) Vi får helt enkelt se om hon går att övertygas! Kanske en tur till Nova med mitt Visakort lugnar henne ;)

Postat
Manne! Du har ju träffat henne, visst skrämde hon dig en del! :)

Hehe absolut inte, en trevlig dam som absolut inte är något otrevligt med.. Vad som dock skrämmer mig är ryska kulstöterskor , som utan problem skulle trycka ihop mig till något kladdigt o mata fiskarna med det..

Postat
De e lugnt Manne! Hon läser " aldrig" här! Säg nu vad du egentligen tyckte ;) hehehe. Hon är faktiskt svartbältad Tae kwon do utövare ;)

Hon kan få följa med mig hem, så tar du kidsen.. ;)

Postat

Besök hos manne är ju värt alla tänder så du kom ju billigt undan ;)

Haha! Jag har legat på knä nu och det verkade inte helt omöjligt med besök både hos dig och hos Niklas! Men det kostade en framtand. ;) Men kan det ju vara värt.
Postat
Ja ansiktsmässigt kom jag billigt undan! Värre i andra regioner.. ;)

Andra regioner?

Antar att du menar händerna , för nu ska du diska i en vecka .. Straffet eller ?

Postat
Andra regioner?

Antar att du menar händerna , för nu ska du diska i en vecka .. Straffet eller ?

MMMM men inte diska tallrikar, ska använda klorin och diska annat porslin med :(

Postat

post-3404-14468930958521_thumb.jpg

Har sålt min största fragg någonsin.. Så nu har jag en möjlighet att äntligen få i något nytt i karet..

Något tips som kan passa in ? Någon ...

Sent from my iPad 2 using Tapatalk

Postat

Hade inte Atlas nått åt de mjuka hållet som han ville bli av med? Skulle ju passa som handsken där ;)

Tycker de ska vara som det är, annars har du ju typ 1800 andra koraller att placera där ;)

Och fraggen har nu fått sin plats ;)

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Skapa Ny...