Gå till innehåll

Rekommenderade inlägg

• Svar 137
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

Postat

Även detta är på ett par ställen på bara en sten. Ser ut som en svamp eller mögel eller nått sådant. Någon som kan tänka sig veta?

post-6314-14468923902363_thumb.jpg

Postat
Jodå, det är en glasros.

usch, ja då får det bli att köpa... vad det nu heter... för att få bort dom.

Tack för snabbt svar=)

Postat
Hej Fick du något liv i skummaren efter vårt lilla ingrepp igår ? Nu borde den tugga på bra igen hoppas jag ?

Har precis satt i den nu, fick vänta lite tills siliconet torkade. Men nu skummar den på fint=)

STORT tack för hjälpen. Detta fick mig att spara några penningar så idag drog jag in till stan o köpte lite nya koraller=)

Postat

Idag hittade jag 2st nya koraller jag gillade när jag va i stan. En Heliofungia och en som jag inte fick namnet på.

post-6314-14468923918252_thumb.jpg

post-6314-14468923918455_thumb.jpg

Postat
Kommer dem från mig har Laggeman rätt.

Nej dom satt på stenen jag hämtade i Hässleholm.

Ska se om jag inte kan få till en bättre bild på dom

Postat

Dom där korallerna köpte du på Kalmar akvarieaffär va? Skulle åka in och köpa dom idag men då sa han att någon ifrån emmaboda köpte dom igår precis innan stängning :P

Postat
Dom där korallerna köpte du på Kalmar akvarieaffär va? Skulle åka in och köpa dom idag men då sa han att någon ifrån emmaboda köpte dom igår precis innan stängning :P

=) hehe yes it was me=)

Postat
wow vad fin den korallen var på bild "9.jpg" Den spretiga. Vad kallas en sådan? LPS?

vet nog inte vilken av dom du menar?

Postat
Ser att någon varit på inköpsresa :)

ja det blev en liten resa igår.

Det som jag köp mer som inte syns är 4 nya lysrör och 2st pepparmintsräkor.

Postat

Nu känns det som man längtar till julafton igen=) Har gjort en liten beställning på följande:

2st clowner percula

2st eldräkor

1st orangefläckig sandvändande goby

1st sjöborre

1st vit blåskorall

1st galaxea

1st H. Magnefica

Bara att hoppas på att allt finns hemma. Så på Tisdag kommer en bildbomb...

• Skapa Ny...