Gå till innehåll

Rekommenderade inlägg

• Svar 130
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

Postat

Man tackar , du Jimmy ang höjning till fläkten. Om man har 2 fläktar i samma storlek , och bara tar ut allt ur den ena så det bara är ramen kvar.. Det måste gå?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Postat

Det låter som en smidig lösning, då kan du använda samma typ av skruv att fästa ihop dem med som du skruvar ner i flänsen, vet av erfarenhet att de passar som handen i handsken. :)

Postat

Vågar jag detta? En sådan list in skruvad i flänsen på båda sidorna så det håller flänsen på plats. Så flänsen inte trillar rakt igenom hållet och ner i vattnet??

post-5431-14468923694743_thumb.jpg

Postat

Vanlig skruv som brukar följa med fläktarna använde jag. Du känner ju ifall den vinkel du skruvat fast sitter ordentligt eller riskerar att komma loss. Vricka på den lite lätt, sitter den still så är det nog inga problem, den kommer ju ligga still sen antar jag?

Postat

Det gör den säkert, men bäst är att känna av efter ett par timmars drift, har det inte hänt något så är det lugnt. Det skulle förvåna mig väldigt mycket om det hänt något med plasten!

Postat

Listen på andra sidan ska också målas :), men i framtiden när temp osv är testat så kommer det bli en svart "box" över så man inte ser flänsen .

Jag tror det med listerna höll. Dom har fastnat rätt rejält inte ens min vikt kunde rubba dom

post-5431-14468923697031_thumb.jpg

Postat

Det blev i mina ögon helt perfekt :), nu har man slaktar en hel del hjärn celler med plast ångan utan tvekan haha. Tur det är bevisat att man producerar nya sådana i vuxen ålder med :)

Nu väntas bara led som jag hoppas blir skickade imorgon eller början på nästa vecka, och så ska jag ordna plexi och ha under linserna :)

post-5431-14468923697436_thumb.jpg

Postat

Fick mail från Mike

"översättning" jag skickar dina varor på tisdag :),

Kanon.

Någon som vet av erfarenhet hur lång tid det ungefär tar??? 1-2 veckor??

Postat

Då tror jag att det räcker till med råge. det är väl inte så djupt. Jag har 7 watt (utan blått) i mitt lilla nano och sps överlever i alla fall, allt annat växer.

MVH Lasse

Postat

Kanon då fullföljer jag bygget och kör

Med 16 led 8 av varje färg. Eller kanske 18 8/8 med 40 linser

Och 1/1 med 60? I vilket fall som helst så kommer jag nog köra så att 2 får 60 lins bara för att kunna sprida ljuset lite mer upp till, så jag får nytta av hela btn bakgrunden till att fästa koraller :)

---

I am here: http://maps.google.com/maps?ll=55.633261,13.494665

Postat

Herregud... Måste va rekord... Rapidled skickade mitt packet till ett värde av 3000 kr .. I tisdes.. Det har redan lämnat tullen och kommit till mig..

Postat

La min beställning 16/11 o den har fortfarande inte skickats, fick mail i natt om vilka linser jag skulle ha vilket jag redan beskrivit vid beställningen trots att de sa att det skulle skickas i tisdags........... Jävligt tröttsamt.

Kommer nog bli bra med ditt bygge!!

Postat
La min beställning 16/11 o den har fortfarande inte skickats, fick mail i natt om vilka linser jag skulle ha vilket jag redan beskrivit vid beställningen trots att de sa att det skulle skickas i tisdags........... Jävligt tröttsamt.

Kommer nog bli bra med ditt bygge!!

Skrev du vilken färg svart/vit då i beställningen på linserna ? Själva leveransen går väldigt fort nu med dhl istället... Innan fick man hämta på posten vilket tog evigheter.

Med vänlig hälsning, Manne

Postat
Skrev du vilken färg svart/vit då i beställningen på linserna ? Själva leveransen går väldigt fort nu med dhl istället... Innan fick man hämta på posten vilket tog evigheter.

Nä bara gradtalet de har inte frågat om färg och jag har inte sagt till om någon speciell heller.

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Skapa Ny...