Gå till innehåll

Tips sökes ang LED bygge!!


Majki01

Rekommenderade inlägg

  • Svar 130
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

Rapid led sålde någon mekanik man kunde koppla på sin 12 volts adapter sen ut till fläkten för att ställa varvtal, finns det inte något sådant att köpa i Sverige?

Känns lite udda att beställa den från rapid när den kostade typ 5 dollar men portot går på 25 .

Sent from my iPhone using Tapatalk

http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=303855

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Listen på andra sidan ska också målas :), men i framtiden när temp osv är testat så kommer det bli en svart "box" över så man inte ser flänsen .

Jag tror det med listerna höll. Dom har fastnat rätt rejält inte ens min vikt kunde rubba dom

Sent from my iPhone using Tapatalk

post-5431-14468923697031_thumb.jpg

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Det blev i mina ögon helt perfekt :), nu har man slaktar en hel del hjärn celler med plast ångan utan tvekan haha. Tur det är bevisat att man producerar nya sådana i vuxen ålder med :)

Nu väntas bara led som jag hoppas blir skickade imorgon eller början på nästa vecka, och så ska jag ordna plexi och ha under linserna :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

post-5431-14468923697436_thumb.jpg

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Kanon då fullföljer jag bygget och kör

Med 16 led 8 av varje färg. Eller kanske 18 8/8 med 40 linser

Och 1/1 med 60? I vilket fall som helst så kommer jag nog köra så att 2 får 60 lins bara för att kunna sprida ljuset lite mer upp till, så jag får nytta av hela btn bakgrunden till att fästa koraller :)

---

I am here: http://maps.google.com/maps?ll=55.633261,13.494665

Sent from my iPhone using Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

La min beställning 16/11 o den har fortfarande inte skickats, fick mail i natt om vilka linser jag skulle ha vilket jag redan beskrivit vid beställningen trots att de sa att det skulle skickas i tisdags........... Jävligt tröttsamt.

Kommer nog bli bra med ditt bygge!!

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

La min beställning 16/11 o den har fortfarande inte skickats, fick mail i natt om vilka linser jag skulle ha vilket jag redan beskrivit vid beställningen trots att de sa att det skulle skickas i tisdags........... Jävligt tröttsamt.

Kommer nog bli bra med ditt bygge!!

Skrev du vilken färg svart/vit då i beställningen på linserna ? Själva leveransen går väldigt fort nu med dhl istället... Innan fick man hämta på posten vilket tog evigheter.

Med vänlig hälsning, Manne

Sent from my iPhone using Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Skrev du vilken färg svart/vit då i beställningen på linserna ? Själva leveransen går väldigt fort nu med dhl istället... Innan fick man hämta på posten vilket tog evigheter.

Nä bara gradtalet de har inte frågat om färg och jag har inte sagt till om någon speciell heller.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...