Gå till innehåll

72w led till boyu


Kulin

Rekommenderade inlägg

Jag har inte kört dem så länge än, längsta stunden var typ 20 minuter, men på den tiden vart det inge värme alls nästan. Har iofs en fläkt i den lilla lådan de sitter...

Jag hoppas på att montera den och testköra imorrn, så då vet jag nog bättre.

Enda negativa so far, är potentiometrarna som är lite "ryckiga" blir ingen helt jämn dimning...så det kan va värt o kika på nå bättre.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • Svar 69
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

Precis uppdaterat min andra tråd så skriver kortfattat här:

Rampen passar inte i huven utan lite kirurgi, vilket ja inte e så sugen på. Får se längre fram eventuellt.

Den skall hängas upp i wire tillsvidare, men ligger just nu på 2 balkar och en plexiskiva.

Tempen på drivers-lådan efter 35-40 minuter blåljus är 27 grader (givaren ligger på drivern)

Rampen är inte ens ljummen...

Återstår att se när allt snurrar samtidigt imorrn :)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Ok, behöver en fläns på 28*9.5 för att den ska passa in i mitt clownhotell utan att jag behöver förändra något i locket. med 14 ledar tänkte jag mig så det blir typ 2.5 cm mellan varje där med.

Blir intressant att se hur värmen blir på din när allt är tänt :)

Sent from my HTC Incredible S using Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Då står allt o lyser, driverlådan håller för närvarande runt 27 grader.

De sämst ventilerade partierna På rampen(hörnen där fläkten inte kommer åt) ligger på 34-37 grader ca.

Känns inte som att de siffrorna är nått att oroa sig över va?

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Då står allt o lyser, driverlådan håller för närvarande runt 27 grader.

De sämst ventilerade partierna På rampen(hörnen där fläkten inte kommer åt) ligger på 34-37 grader ca.

Känns inte som att de siffrorna är nått att oroa sig över va?

Nej

MVH Lasse

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Det är väl lite olika beroende på hur man lyckats med fastsättningen av stjärnorna men för egen del så brukar jag ha 45 - 50 grader som gräns för att vara på den säkra sidan - det skall gå att hålla i kylflänsen i alla fall.

MVH Lasse

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Tror inte jag behöver oroa mig, inte så länge den sitter fritt i alla fall. Skall testa hur varmt det blir utan fläkten på imorrn, bara för att veta ifall att den skulle dö.

Sen en fråga till er som kör med led... Hur fan fotograferar man i royal blue blåljus....mina kort blir helt galna... Efterredigering ett måste eller?

Nevermind, återställde kameran å nu blir de bra bilder :) eller ja, bättre i alla fall

Ändrat av Kulin
Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 månader senare...

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...