nemo Postat 28 februari 2005 Postat 28 februari 2005 Så har man lagt i sista stenen (ca50kg). eller nja de lär nog bli mer sten & fler justeringar.
vahagn Postat 1 mars 2005 Postat 1 mars 2005 Snyggt byggt med LS:n! PS. Skönt att veta att jag är inte ensam om brun-gegga på sanden och LS:n .
Wotan Postat 1 mars 2005 Postat 1 mars 2005 Ja det ser riktigt bra ut. Hur många liter är karet på?MVH Peter
wrang Postat 1 mars 2005 Postat 1 mars 2005 Hur många liter är karet på? Står högst upp 471 literHoppas att du blir nöjd med detta kar när jag hadde ett så tyckte jag att det var lite svårt att möblera i karet. Men hadde ca 80kg i bakanten och alla pumpar gjömda så man slipper se dom.vad har du för lyse?
hbmannen Postat 1 mars 2005 Postat 1 mars 2005 snyggt som fasen.. om du vill ha mer brungegga så har ja en hel del du kan få ta del av
nemo Postat 2 mars 2005 Författare Postat 2 mars 2005 snyggt som fasen.. om du vill ha mer brungegga så har ja en hel del du kan få ta del av Tack men nej,Hoppas det försvinner med tiden, är ju nytt kar
nemo Postat 29 mars 2005 Författare Postat 29 mars 2005 Ser ju riktigt bra ut . Mer bilder tack.Johan4veckor senare brungeggan börjat avta :-) samt lite nytt i burken
aerie Postat 30 mars 2005 Postat 30 mars 2005 Ser inte riktigt vad det är för något mellan sarcophytonen och tubanemonen?
Guest NoName Postat 30 mars 2005 Postat 30 mars 2005 Jäkligt snygg Sarcophyton du har där i mitten.Ja den var grym, snyggt nemo!
nemo Postat 30 mars 2005 Författare Postat 30 mars 2005 Ser inte riktigt vad det är för något mellan sarcophytonen och tubanemonen?2x bubbel anemon
Dimorb Postat 6 april 2005 Postat 6 april 2005 Riktigt fina koraller du har fått tag i. Om du har någon stenkorall som du eventuellt vill byta så pm.Förresten, antar att du har köpt boxfisken i ronneby, du vet att den är giftig och att den kan ta med sig akvariet om den dör eller blir för stressad. Samma sak gäller med tubanemonen.mvh Andre
jimmy Postat 6 april 2005 Postat 6 april 2005 ta det lungt med fisken bara karet är ju ganska nystartat kub fiskar är ganska känsliga har du UV ?Annars så ser det jäkligt bra ut
nemo Postat 6 april 2005 Författare Postat 6 april 2005 kub fiskar är ganska känsliga har du UV ?Annars så ser det jäkligt bra utjo uv finnes
nemo Postat 6 april 2005 Författare Postat 6 april 2005 Riktigt fina koraller du har fått tag i.Förresten, antar att du har köpt boxfisken i ronneby, du vet att den är giftig och att den kan ta med sig akvariet om den dör eller blir för stressad. Samma sak gäller med tubanemonen.mvh AndreKöpt i en butik i lomma.Ps osmos du sålde funkar kanon, lite seegt bara,
Dimorb Postat 7 april 2005 Postat 7 april 2005 Låter bra.Har förresten fått min leverans från röd havet och det funkade utmärkt. Fiskarna mår prima och de är inte lite fina i färgen.Synd bara att Fridmanii var så små. Kejsarna hade jättebra storlek och fina färger.mvh Andre
Daniel Postat 7 april 2005 Postat 7 april 2005 Köpt i en butik i lund.menar du lomma eller har jag missat en saltbutik i skåne?
nemo Postat 7 april 2005 Författare Postat 7 april 2005 Låter bra.Har förresten fått min leverans från röd havet och det funkade utmärkt. Fiskarna mår prima och de är inte lite fina i färgen.Synd bara att Fridmanii var så små. Kejsarna hade jättebra storlek och fina färger.mvh Andreok låter bra, jag & eller magnus hör nog av oss ngn dag...
nemo Postat 20 april 2005 Författare Postat 20 april 2005 menar du lomma eller har jag missat en saltbutik i skåne?Jo lomma skall det vara
Hanss0n Postat 19 mars 2006 Postat 19 mars 2006 du måste mena zoogiganten!!lever kofferten fortfarande??har själv en sådan Ostracion sp !en väldigt trevlig liten firre hur stor är din?? min är 3,5x3,5cm!
nemo Postat 19 mars 2006 Författare Postat 19 mars 2006 lever kofferten fortfarande??har själv en sådan Ostracion sp !en väldigt trevlig liten firre hur stor är din?? min är 3,5x3,5cm!Nej den lever ej.
Rekommenderade inlägg