Gå till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Saltvattensguiden

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Postat
  • Författare

Så ser det ut just nu inte mycket men någont, , ligger 10 turbo sniglar i och en salarias

post-6032-14468929475524_thumb.jpg

• Svar 748
  • Visningar 97,8k
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Most Popular Posts

• Hej tänkte bara lägga upp ett litet film klipp på min burk har inte så mycket saker än men det kommer väl

• ja, det är mycket som kostar.. ungefär hur många liter/dygn måste du fylla på med osmos till ditt kar? och hur har du löst det, osmolator till en dunk eller?

• ja du detta va fint bör ses

Populära bilder

Postat
  • Författare

Det här med art bygga något snyggt är inte min starka sida, lekte inte med lego när jag va liten det straffas väl nu. :)

Postat

Hej,

Jag är lika mycket konstnär som en gråsten men jag tycker att det är ganska enkelt att få ihop nåt bra av levande sten faktiskt. Du har ju fina förutsättningar här.

Om jag vore dig skulle jag stapla upp två högar/torn av stenen med fri simyta i mellan. Försök sätt stenarna så att det bildas grottor och skrevor överallt så att vattnet kan strömma igenom och fiskarna gömma sig. Det lär bli jättesnyggt det där. :)

Postat
  • Författare

Produkten som vi kommer att köra är Bioclean, vi hoppas att detta kommer att funka nu.

post-6032-14468929501946_thumb.jpg

Postat

Hur många pumpar förbrukar du per år? ;) Helt otroligt vilken otur du har med dina pumpar!!

Postat
  • Författare
Redogör gärna för förväntningarna på bioclean....

Jo det kan jag göra har bara haft i en anpull just nu

Postat
  • Författare

Hej hopp har varit tyst en stund nu, , allt ser bra ut just nu så det blir att åka över till sune ikväll och hämta några sps..

Kh 6

Mg 1350

Ca 450

No3 6

Po4 0

Postat
  • Författare

Har en gubbe på mitt jobb som har erbjudit sig att översätta reeflex.net sidan men saken är bara hur det ska gå till har ni någon ide?

Postat
Har en gubbe på mitt jobb som har erbjudit sig att översätta reeflex.net sidan men saken är bara hur det ska gå till har ni någon ide?

Jag tar upp frågan med ansvariga moderatorer, jag har efterfrågat detta länge själv. :)

Postat
  • Författare

Gör du det för han vill veta vad han ska översätta och sånt sen sa jag att en liten peng ska du få för detta

• 2 veckor senare...

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.