Postat 12 maj 201312 år Författare Så ser det ut just nu inte mycket men någont, , ligger 10 turbo sniglar i och en salarias
Postat 13 maj 201312 år Författare Det här med art bygga något snyggt är inte min starka sida, lekte inte med lego när jag va liten det straffas väl nu.
Postat 13 maj 201312 år Hej, Jag är lika mycket konstnär som en gråsten men jag tycker att det är ganska enkelt att få ihop nåt bra av levande sten faktiskt. Du har ju fina förutsättningar här.Om jag vore dig skulle jag stapla upp två högar/torn av stenen med fri simyta i mellan. Försök sätt stenarna så att det bildas grottor och skrevor överallt så att vattnet kan strömma igenom och fiskarna gömma sig. Det lär bli jättesnyggt det där.
Postat 14 maj 201312 år Författare Får vi se om vi får ner n02 lite nya test svar på fredag håll tummarna.
Postat 14 maj 201312 år Författare Produkten som vi kommer att köra är Bioclean, vi hoppas att detta kommer att funka nu.
Postat 16 maj 201312 år Hur många pumpar förbrukar du per år? Helt otroligt vilken otur du har med dina pumpar!!
Postat 17 maj 201312 år Författare Redogör gärna för förväntningarna på bioclean....Jo det kan jag göra har bara haft i en anpull just nu
Postat 28 maj 201312 år Författare Hej hopp har varit tyst en stund nu, , allt ser bra ut just nu så det blir att åka över till sune ikväll och hämta några sps..Kh 6Mg 1350Ca 450No3 6Po4 0
Postat 31 maj 201312 år Författare Har en gubbe på mitt jobb som har erbjudit sig att översätta reeflex.net sidan men saken är bara hur det ska gå till har ni någon ide?
Postat 31 maj 201312 år Har en gubbe på mitt jobb som har erbjudit sig att översätta reeflex.net sidan men saken är bara hur det ska gå till har ni någon ide?Jag tar upp frågan med ansvariga moderatorer, jag har efterfrågat detta länge själv.
Postat 31 maj 201312 år Författare Gör du det för han vill veta vad han ska översätta och sånt sen sa jag att en liten peng ska du få för detta
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.