Quirkz Postat 12 juni 2013 Författare Dela Postat 12 juni 2013 Tack jo den är jätte fin värkar trivas bra redan äter massa alger, lite små skygg bara men det släpper nog. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Heske Postat 12 juni 2013 Dela Postat 12 juni 2013 Precis som min då Men håll lite koll på den, upptäckte prick på min igår Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Quirkz Postat 12 juni 2013 Författare Dela Postat 12 juni 2013 Jasså kan dom inte få det av stress doris burkar få det när man flyttar dom Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Heske Postat 12 juni 2013 Dela Postat 12 juni 2013 Jo, det brukar väl va då det bryter ut. Mina paletter får ofta det så fort jag stoppar ner armen i karet, men går då över på en dag eller två. Men denna är alldeles ny i karet och ganska liten så vet inte hur den reagerar... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Quirkz Postat 12 juni 2013 Författare Dela Postat 12 juni 2013 Går nog bra ska du se simma lungt bara Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Quirkz Postat 16 juni 2013 Författare Dela Postat 16 juni 2013 Usch min no3 har gått upp till 12 nu låg för 2 veckor sedan på 5, man börjar ju bli orolig vill ju inte hamna som förr har ju varit uppe i 200 i no3, dålig sten igen kanake det tror jag ej men man vet aldrig, har 2 fiskar i baraMvh Thomas Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Quirkz Postat 18 juni 2013 Författare Dela Postat 18 juni 2013 Tack sune för sps korallerna Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Quirkz Postat 18 juni 2013 Författare Dela Postat 18 juni 2013 Jag tror vi alla ligger lite efter detta för att ha hemma Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Quirkz Postat 20 juni 2013 Författare Dela Postat 20 juni 2013 Grön bubbel tip sweet Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Quirkz Postat 21 juni 2013 Författare Dela Postat 21 juni 2013 Glad midsommar på er Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Quirkz Postat 21 juni 2013 Författare Dela Postat 21 juni 2013 Denna mat var super bra bör prövas Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Quirkz Postat 6 juli 2013 Författare Dela Postat 6 juli 2013 Min bubbel tip som jag köpte har dragit ihop sig helt och inte kommit ut på 3 dagar nu. Är detta vanligt Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Quirkz Postat 7 juli 2013 Författare Dela Postat 7 juli 2013 Ingen som kan något om ANEMONER ELLER ? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
stigigemla Postat 7 juli 2013 Dela Postat 7 juli 2013 Ja det är vanligt. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Quirkz Postat 9 juli 2013 Författare Dela Postat 9 juli 2013 Ok snart en vecka den borde komma ut tycker man.... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Quirkz Postat 11 juli 2013 Författare Dela Postat 11 juli 2013 Har ett problem något äter på min sps som ni ser på bilden, konstiga är att det är i mitten jag va uppe i natt och kolla efter krabba eller något men såg inget. Behöver hjälp med detta Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Quirkz Postat 14 juli 2013 Författare Dela Postat 14 juli 2013 Min doris har problem med sim blåsan vad gör jag åt detta ? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Quirkz Postat 14 juli 2013 Författare Dela Postat 14 juli 2013 Ingen som vet något om detta ? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
salar Postat 14 juli 2013 Dela Postat 14 juli 2013 Är det simblåsan eller urinblåsan som spökar?Är fisken ny importerad?Patrik Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Quirkz Postat 15 juli 2013 Författare Dela Postat 15 juli 2013 Det ska den ej va ett exempel den simmar neråt men man kan säga att rumpan drar den upp ibland och den simmar snett också som om den vore förlamad i baken ibland ska fånga den på film Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Quirkz Postat 16 juli 2013 Författare Dela Postat 16 juli 2013 Hmm va inne i bromma zoo idag i deras nya lokaler jäklar vad burkar dom kommer ha för saltvatten det kanske blir bra detta nu man vet aldrig Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Blåbert Postat 16 juli 2013 Dela Postat 16 juli 2013 Var där i söndags, men då höll denpå att fylla systemen. Det gick inte att avgöra vad som skulle vara salt då... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Quirkz Postat 16 juli 2013 Författare Dela Postat 16 juli 2013 Ok dom kunde inte fylla burkarna nu för dom hade fått fel pumpar från Tyskland Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Blåbert Postat 16 juli 2013 Dela Postat 16 juli 2013 Jasså, installerar dom inte haquoss-grejjer i sitt eget system...??? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Quirkz Postat 16 juli 2013 Författare Dela Postat 16 juli 2013 vet ej om han sa rätt till mig men fel pumpar va det i alla fall=) Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.