Gå till innehåll

Rekommenderade inlägg

Postat

Lite roligt jag har två glasrosor i min burk som har varit där ett tag och sprider sig det gör dom ej. Tänkte då kan man väl lika bra ha dom kvar

Postat

Biopellets ultrabak ozon något av dessa jag ska ta bort ? Jobbar med min no3 som inte vill gå ner byter 75 liter vatten nu också istället för 30

Postat

Thomas, prova en grej till innan du börjar klättra på väggarna - Jag är ganska säker på att det går att återställa din obalans med MicrobeLift special blend.

Postat

Nu har jag satt i det nya medlet som leffe sa till mig ville bara säga att det lukta som fan hela lägenheten ut i trapphuset ha ha luktar rutten potatis med vatten som stått länge :) men vi får hoppas att det funkar

Postat
Nu har jag satt i det nya medlet som leffe sa till mig ville bara säga att det lukta som fan hela lägenheten ut i trapphuset ha ha luktar rutten potatis med vatten som stått länge :) men vi får hoppas att det funkar

Då kommer frugan gnälla på att du inte tagit hand om disken ;)

Postat

Ok.. sps är det kanske lite väl högt för.. men lps (storpolypiga stenkoraller) funkar väl?

Jag tror jag snittar runt 25 i nitrat i mitt stora och det är fullt med lps:er

Postat

Lite uppdatering ..... Nya medlet som vi satte i har ej gjort effekt än nitrat ligger på samma... Det måste va något i min burk som släpper ifrån sig massa hela tiden va det kan va ja du ...

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Skapa Ny...