akutmottagning Postat 5 februari 2012 Postat 5 februari 2012 (ändrat) nu inom närmsta månaden är det dax. vet onte riktigt vilka armaturer än bara . skulle vilka ha lite tips. spanar på mazzara p. eller den som går med vortec pumparna glömmt namnet.mått 150x50x50. 4 mazzara p.eller 3 av den andre sorten. ellet andra tips ska va bra grejer inget smäck Ändrat 5 februari 2012 av akutmottagning Citera
_Manne_ Postat 5 februari 2012 Postat 5 februari 2012 Radion , heter Ecotech's variant..Kolla även på AI's Sol varianter.Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPad 2 using Tapatalk Citera
_Manne_ Postat 5 februari 2012 Postat 5 februari 2012 Du kan ju kolla vertex på drakfiskens hemsida med.. Dom har lite större ramper också..Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPad 2 using Tapatalk Citera
akutmottagning Postat 5 februari 2012 Författare Postat 5 februari 2012 får kolla lite på det men gillar att man kan bygga med upp till 16 moduler på 1 kontroll på mazzara p serien och man kan skiffta leden enkelt med olika färger om så önskas. finns mycket på marknaden just nu.Du kan ju kolla vertex på drakfiskens hemsida med.. Dom har lite större ramper också..Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPad 2 using Tapatalk Citera
Andreas N Postat 5 februari 2012 Postat 5 februari 2012 nu inom närmsta månaden är det dax. vet onte riktigt vilka armaturer än bara . skulle vilka ha lite tips. spanar på mazzara p. eller den som går med vortec pumparna glömmt namnet.mått 150x50x504 mazzara p.eller 3 av den andre sorteneller andra tips ska va bra grejer inget smäck Jag skulle lätt sattsa på Radion. det är 120 watt med många olika färg på leddarna och ger ett ruskigt bra tryck i ljuset. Ingiver en bra kvalitéts känsla när man kollar på den med. En sådan ger ett super bra ljus på en yta av 50x50 iaf där de flesta spser trivs men när man kommer ut vid en vinkel på 90x90 typ så finns inte så mkt ljus att prata om kvar. Jag såg denna ramp i drift hos bio ted och blev mäkta impad av den. Citera
akutmottagning Postat 5 februari 2012 Författare Postat 5 februari 2012 Jag skulle lätt sattsa på Radion. det är 120 watt med många olika färg på leddarna och ger ett ruskigt bra tryck i ljuset. Ingiver en bra kvalitéts känsla när man kollar på den med. En sådan ger ett super bra ljus på en yta av 50x50 iaf där de flesta spser trivs men när man kommer ut vid en vinkel på 90x90 typ så finns inte så mkt ljus att prata om kvar. Jag såg denna ramp i drift hos bio ted och blev mäkta impad av den.den är helt klart intressant 3 sådana verkar bra men hur lätt är det att reparera söndriga ledar i dessa? mazza har olika linser och enkla att byta leds etckan man styra och programera radion via iponen eller måste va via data? Citera
akutmottagning Postat 8 februari 2012 Författare Postat 8 februari 2012 det kommer bli radion verkar faktiskt kraftigare i ljuset än mazzara sen att den kan styras trådlöst via laptop. Citera
Laggeman Postat 8 februari 2012 Postat 8 februari 2012 Får bli ett besök när du har dem på plats så man kan kika på dem. Citera
Floppo Postat 8 februari 2012 Postat 8 februari 2012 Får man fråga vart du kommer beställa i från ? och leveranstiden ? Citera
akutmottagning Postat 8 februari 2012 Författare Postat 8 februari 2012 Får bli ett besök när du har dem på plats så man kan kika på dem. helt klart ska fixas och planeras lite med uphängningen. tror det kommer vara uppe om ca 2 veckor senast Citera
akutmottagning Postat 8 februari 2012 Författare Postat 8 februari 2012 Får man fråga vart du kommer beställa i från ? och leveranstiden ?tror leveransen tar runt 10 dagar på sista armaturen dom hade bara 2 hemma. på drakfisken Citera
akutmottagning Postat 8 februari 2012 Författare Postat 8 februari 2012 ska bli mycket skoj o se denna belysning när den kommer verkar orimligt bra ljus för så små moduler Citera
nike83 Postat 8 februari 2012 Postat 8 februari 2012 mazarran kommer med trådlös uppkopplings möjligeheter i vår.... Citera
akutmottagning Postat 8 februari 2012 Författare Postat 8 februari 2012 mazarran kommer med trådlös uppkopplings möjligeheter i vår....låter bra men nu e beställningen laggd på radion tycker dom verkar trycka på bättre på djupet än mazzaran. Citera
Waterboy Postat 9 februari 2012 Postat 9 februari 2012 Har varit väldigt nöjd med mina 3 Radion över 160x60x60. Kanske du redan sett dem men här finns några bilder: https://www.saltvattensguiden.se/forumet/showthread.php?43470-Maxspect-Mazzara-eller-EcoTech-Radion&p=429239&viewfull=1#post429239 Citera
akutmottagning Postat 9 februari 2012 Författare Postat 9 februari 2012 har laddat hem pregramet och gjort klart mitt program men när jag klickar på save as och ska importera det i ett nytt fönster är det orginalet som kommer inte min egengjorda graph eller går det inte att spara som en fil om man inte har radions inkopplade? Citera
akutmottagning Postat 10 februari 2012 Författare Postat 10 februari 2012 ni som provat radipn hur ställer man in låndjus det svagaste inställnungen jag kan åstakomma är för stark :s Citera
droopy Postat 16 februari 2012 Postat 16 februari 2012 om man har ett kar som är 90x60x50 vad är rekomenderat? klara man sig på 2 enheter? jag har idag 6st T5:or. och man vill ju inte ha sämre. Citera
akutmottagning Postat 16 februari 2012 Författare Postat 16 februari 2012 ni som provat radipn hur ställer man in låndjus det svagaste inställnungen jag kan åstakomma är för stark :sska stå månljus ljuset startar inte förän vid 4-5% och deepblue startar bara ena sidan först innan 6% Citera
Andreas N Postat 16 februari 2012 Postat 16 februari 2012 om man har ett kar som är 90x60x50 vad är rekomenderat? klara man sig på 2 enheter? jag har idag 6st T5:or. och man vill ju inte ha sämre.2 st på de måtten lär va redigt med ljus...... du lär kunna ha de mest ljus krävande spser var som i karet. Citera
akutmottagning Postat 16 februari 2012 Författare Postat 16 februari 2012 någon som vet hur nära vattenytan man skall ha radion? Citera
droopy Postat 16 februari 2012 Postat 16 februari 2012 någon som vet hur nära vattenytan man skall ha radion?det funderar jag oxå på, för enligt vad jag har läst så ingår inge upphängning utan att delux varianten säljs separat men har inte set den på varken triton draken eller hoss ted. Citera
hans Postat 20 februari 2012 Postat 20 februari 2012 Ska köpa ett störe akvarium 200x 80x 80 ca 1200l.I dag har jag 2st t5 i blåljus och 2st 500w mh. Och detta drar ström så tittar litte mot led.Men har 0 koll på detta. Så min fråga ska man gå på det och vad ska jag köpa?Har bara ett krav det ska vara bra saker. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.